Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogiczne wyzwania wobec zmiany społecznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka pełni rolę przewodnika, którego celem jest pobudzenie refleksji pedagogicznej. Porusza nowe i często skomplikowane zagadnienia, które mogą stanowić wyzwanie dla pedagogów. Tematyka obejmuje wpływ mediów, rozwój biotechnologii, kwestie energetyczne, zagadnienia feminizmu, zmiany pokoleniowe w odniesieniu do systemów wartości, wielokulturowość oraz pojęcie patriotyzmu. Publikacja jest skierowana do studentów pedagogiki - przyszłych specjalistów w dziedzinie wychowania. Zamiast oferować gotowe rozwiązania, ma na celu przygotowanie pedagogów do refleksji nad zachodzącymi zmianami.
Autorką jest dr hab. Beata Ecler-Nocoń, profesor na Uniwersytecie Śląskim, która specjalizuje się w problematyce wychowawczej w różnych środowiskach: rodzinie, szkole i grupach społecznych. Jest autorką wielu książek i artykułów o interdyscyplinarnym podejściu do wychowania. Współautorka, Monika Frania, jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki oraz absolwentką politologii w specjalności dziennikarstwo, obecnie pracuje na stanowisku adiunkta na Uniwersytecie Śląskim. Interesuje się mediami i ich rolą w edukacji, a jej badania skupiają się na komunikacji, nowych technologiach w nauczaniu oraz kompetencjach medialnych dzieci i młodzieży.
Dr Małgorzata Kitlińska-Król, także adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego, posiada bogate doświadczenie w dziedzinie teorii wychowania, pedagogiki porównawczej i logopedii. Jest autorką licznych publikacji naukowych, w tym monografii oraz artykułów. Jej prace obejmują szerokie spektrum tematów od logopedii po profilaktykę edukacyjną i rodzinną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka pełni rolę przewodnika, którego celem jest pobudzenie refleksji pedagogicznej. Porusza nowe i często skomplikowane zagadnienia, które mogą stanowić wyzwanie dla pedagogów. Tematyka obejmuje wpływ mediów, rozwój biotechnologii, kwestie energetyczne, zagadnienia feminizmu, zmiany pokoleniowe w odniesieniu do systemów wartości, wielokulturowość oraz pojęcie patriotyzmu. Publikacja jest skierowana do studentów pedagogiki - przyszłych specjalistów w dziedzinie wychowania. Zamiast oferować gotowe rozwiązania, ma na celu przygotowanie pedagogów do refleksji nad zachodzącymi zmianami.
Autorką jest dr hab. Beata Ecler-Nocoń, profesor na Uniwersytecie Śląskim, która specjalizuje się w problematyce wychowawczej w różnych środowiskach: rodzinie, szkole i grupach społecznych. Jest autorką wielu książek i artykułów o interdyscyplinarnym podejściu do wychowania. Współautorka, Monika Frania, jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki oraz absolwentką politologii w specjalności dziennikarstwo, obecnie pracuje na stanowisku adiunkta na Uniwersytecie Śląskim. Interesuje się mediami i ich rolą w edukacji, a jej badania skupiają się na komunikacji, nowych technologiach w nauczaniu oraz kompetencjach medialnych dzieci i młodzieży.
Dr Małgorzata Kitlińska-Król, także adiunkt w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Śląskiego, posiada bogate doświadczenie w dziedzinie teorii wychowania, pedagogiki porównawczej i logopedii. Jest autorką licznych publikacji naukowych, w tym monografii oraz artykułów. Jej prace obejmują szerokie spektrum tematów od logopedii po profilaktykę edukacyjną i rodzinną.
