Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ostatni lot Raport o przyczynach katastrofy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Eksperci z MAK byli blisko odkrycia, co wydarzyło się w ostatnich sekundach lotu Tu-154M, jednak manewry pilota wprowadziły ich w błąd. Dla Rosjan działania Arkadiusza Protasiuka były niepojęte i niewyobrażalne w kontekście operowania tym samolotem. Komisji Millera, składającej się z cywilnych członków, nie udało się zrekonstruować przebiegu katastrofy, ale wojskowi członkowie prawdopodobnie zrozumieli, co się stało, dlatego starali się ukryć odpowiedzialność generała Andrzeja Błasika za tragedię. Raport Millera zawierał błędy, które, naszym zdaniem, były wynikiem manipulacji faktami zarówno w czasie konferencji, jak i w samym dokumencie.
Spędziliśmy godziny, analizując nagrania z czarnych skrzynek i funkcjonowanie urządzeń samolotu oraz przebieg lotu. Spotykaliśmy się z pilotami Tu-154M, technikami pokładowymi i ekspertami, którzy znają ten model samolotu doskonale. Jesteśmy przekonani, że piloci dążyli do bezpiecznego lądowania aż do końca. Ta książka jest efektem naszego dziennikarskiego śledztwa, w którym ujawniamy wszystkie odkryte przez nas fakty na temat katastrofy, rekonstruując jej przebieg z większą precyzją niż komisja MAK czy Millera.
Jan Osiecki, socjolog z wykształcenia, z pasji dziennikarz, od czternastu lat opisuje pracę posłów w Sejmie, relacjonując kluczowe wydarzenia polityczne m.in. dla „Newsweeka” i Polskiego Radia. Jest miłośnikiem lotnictwa cywilnego i obecnie współpracuje z „Bloomberg Businessweek Polska”. Napisał także wywiad z Zbigniewem Religą oraz serię rozmów „Polaków rozmowy o polityce”.
Tomasz Białoszewski to dziennikarz telewizyjny i radiowy, specjalizujący się w komentowaniu wydarzeń lotniczych. Pracował dla redakcji Wiadomości i Programów Wojskowych TVP, tworząc reportaże historyczne i wojenne. Jest laureatem m.in. Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Wojennych w Budapeszcie oraz współautorem serialu „Na Skrzydłach Ikara”.
Robert Latkowski jest doświadczonym pilotem Tu-154M, z 12-letnim stażem za sterami tej maszyny, oraz nauczycielem w 36. SPLT, gdzie wprowadził wiele pokoleń pilotów. Jest również absolwentem Oficerskiej Szkoły Lotniczej w Dęblinie i Akademii Sztabu Generalnego Wojska Polskiego, a swoją karierę zakończył w 1999 roku z ponad 8700 wylatanymi godzinami.
Mieczysław Prószyński, wydawca i astrofizyk, znany jest nie tylko z badań nad ogólną teorią względności i gwiazdami neutronowymi, ale także jako założyciel wydawnictwa Prószyński i S-ka. Przez ostatnie 16 miesięcy intensywnie badał przyczyny katastrofy smoleńskiej.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.plf101.pl.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Eksperci z MAK byli blisko odkrycia, co wydarzyło się w ostatnich sekundach lotu Tu-154M, jednak manewry pilota wprowadziły ich w błąd. Dla Rosjan działania Arkadiusza Protasiuka były niepojęte i niewyobrażalne w kontekście operowania tym samolotem. Komisji Millera, składającej się z cywilnych członków, nie udało się zrekonstruować przebiegu katastrofy, ale wojskowi członkowie prawdopodobnie zrozumieli, co się stało, dlatego starali się ukryć odpowiedzialność generała Andrzeja Błasika za tragedię. Raport Millera zawierał błędy, które, naszym zdaniem, były wynikiem manipulacji faktami zarówno w czasie konferencji, jak i w samym dokumencie.
Spędziliśmy godziny, analizując nagrania z czarnych skrzynek i funkcjonowanie urządzeń samolotu oraz przebieg lotu. Spotykaliśmy się z pilotami Tu-154M, technikami pokładowymi i ekspertami, którzy znają ten model samolotu doskonale. Jesteśmy przekonani, że piloci dążyli do bezpiecznego lądowania aż do końca. Ta książka jest efektem naszego dziennikarskiego śledztwa, w którym ujawniamy wszystkie odkryte przez nas fakty na temat katastrofy, rekonstruując jej przebieg z większą precyzją niż komisja MAK czy Millera.
Jan Osiecki, socjolog z wykształcenia, z pasji dziennikarz, od czternastu lat opisuje pracę posłów w Sejmie, relacjonując kluczowe wydarzenia polityczne m.in. dla „Newsweeka” i Polskiego Radia. Jest miłośnikiem lotnictwa cywilnego i obecnie współpracuje z „Bloomberg Businessweek Polska”. Napisał także wywiad z Zbigniewem Religą oraz serię rozmów „Polaków rozmowy o polityce”.
Tomasz Białoszewski to dziennikarz telewizyjny i radiowy, specjalizujący się w komentowaniu wydarzeń lotniczych. Pracował dla redakcji Wiadomości i Programów Wojskowych TVP, tworząc reportaże historyczne i wojenne. Jest laureatem m.in. Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Wojennych w Budapeszcie oraz współautorem serialu „Na Skrzydłach Ikara”.
Robert Latkowski jest doświadczonym pilotem Tu-154M, z 12-letnim stażem za sterami tej maszyny, oraz nauczycielem w 36. SPLT, gdzie wprowadził wiele pokoleń pilotów. Jest również absolwentem Oficerskiej Szkoły Lotniczej w Dęblinie i Akademii Sztabu Generalnego Wojska Polskiego, a swoją karierę zakończył w 1999 roku z ponad 8700 wylatanymi godzinami.
Mieczysław Prószyński, wydawca i astrofizyk, znany jest nie tylko z badań nad ogólną teorią względności i gwiazdami neutronowymi, ale także jako założyciel wydawnictwa Prószyński i S-ka. Przez ostatnie 16 miesięcy intensywnie badał przyczyny katastrofy smoleńskiej.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.plf101.pl.
