Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa firm
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy".
Jeżeli chcesz otworzyć własną działalność gospodarczą lub pragniesz osiągnąć jeszcze większy sukces na rynku, to książka pt. "Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa" autorstwa Jima Collinsa jest idealną propozycją dla Ciebie.
Takiej książki o biznesie chyba na rynku jeszcze nie było. Autor razem ze swoim zespołem najlepszych badaczy stara się dociec, czy każda firma ma swój własny "kod DNA", odpowiedzialny za jej sukces lub porażkę. Czy przeciętna firma może zmienić swój "kod DNA" na taki, który wyniesie ją na szczyty? Jim Collins przeprowadził bardzo dokładne badania, dzięki czemu przyszli przedsiębiorcy będą wiedzieć, co mają robić lub wręcz przeciwnie, czego mają unikać, by tak się stało.
Aby książka stała się jeszcze lepszym przykładem dla firm, autor wziął pod lupę znane i wielbione marki na całym świecie, które z małych, średnio prosperujących firm wybiły się na szczyty. Będziemy mieli więc tutaj do czynienia z marką Coca-Cola, która znana jest chyba w każdym zakątku świata. A General Electric? Firma ta również stoi obecnie na szczycie, ciesząc się ogromnymi zyskami. Jim Collins nie pomija jednak takich marek, które dawały duże nadzieje, jednak coś poszło nie tak. W ten sposób mamy przed sobą doskonale skrojony podręcznik do biznesu, który może być odpowiedzialny za nasz sukces na rynku.
Fragment
Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejed-nokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy.
O autorze
Jim Collins to jeden z największych autorytetów w dziedzinie prowadzenia firmy. Szkoła Biznesu na Uniwersytecie Stanforda to miejsce, gdzie można posłuchać jego wykładów odnoszących się do biznesu. Autor i wykładowca otrzymał nagrodę za nadzwyczajne postępy w nauczaniu. W Kolorado ma swoje laboratorium badawcze, gdzie prowadzi bardzo szczegółowe prace odnoszące się do zasad przywództwa. To dzięki niemu nasza marka już niedługo może znaleźć się na szczycie!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy".
Jeżeli chcesz otworzyć własną działalność gospodarczą lub pragniesz osiągnąć jeszcze większy sukces na rynku, to książka pt. "Od dobrego do wielkiego. Czynniki trwałego rozwoju i zwycięstwa" autorstwa Jima Collinsa jest idealną propozycją dla Ciebie.
Takiej książki o biznesie chyba na rynku jeszcze nie było. Autor razem ze swoim zespołem najlepszych badaczy stara się dociec, czy każda firma ma swój własny "kod DNA", odpowiedzialny za jej sukces lub porażkę. Czy przeciętna firma może zmienić swój "kod DNA" na taki, który wyniesie ją na szczyty? Jim Collins przeprowadził bardzo dokładne badania, dzięki czemu przyszli przedsiębiorcy będą wiedzieć, co mają robić lub wręcz przeciwnie, czego mają unikać, by tak się stało.
Aby książka stała się jeszcze lepszym przykładem dla firm, autor wziął pod lupę znane i wielbione marki na całym świecie, które z małych, średnio prosperujących firm wybiły się na szczyty. Będziemy mieli więc tutaj do czynienia z marką Coca-Cola, która znana jest chyba w każdym zakątku świata. A General Electric? Firma ta również stoi obecnie na szczycie, ciesząc się ogromnymi zyskami. Jim Collins nie pomija jednak takich marek, które dawały duże nadzieje, jednak coś poszło nie tak. W ten sposób mamy przed sobą doskonale skrojony podręcznik do biznesu, który może być odpowiedzialny za nasz sukces na rynku.
Fragment
Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejed-nokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy.
O autorze
Jim Collins to jeden z największych autorytetów w dziedzinie prowadzenia firmy. Szkoła Biznesu na Uniwersytecie Stanforda to miejsce, gdzie można posłuchać jego wykładów odnoszących się do biznesu. Autor i wykładowca otrzymał nagrodę za nadzwyczajne postępy w nauczaniu. W Kolorado ma swoje laboratorium badawcze, gdzie prowadzi bardzo szczegółowe prace odnoszące się do zasad przywództwa. To dzięki niemu nasza marka już niedługo może znaleźć się na szczycie!