Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ocenianie kształtujące. Poradnik dla nauczyciela klas 1-3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Mac Inspiracje. Ocenianie kształtujące. Poradnik dla nauczyciela klasy 1-3" opublikowana przez Wydawnictwo MAC to praktyczny przewodnik dla nauczycieli pragnących wdrożyć ocenianie kształtujące w pracy z najmłodszymi uczniami. Ocenianie kształtujące od dawna jest obecne w polskim systemie edukacji, przyciągając uwagę zarówno pedagogów, jak i rodziców. Jego głównym celem jest nie tylko kształtowanie postaw młodych ludzi, lecz także wspieranie ich indywidualnego procesu nauki.
Ocenianie kształtujące bazuje na systematycznym podejściu do nauki, gdzie uczniowie zyskują umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy. Poprzez rozwijanie samoświadomości, dzieci uczą się rozpoznawać własne silne strony oraz obszary wymagające poprawy. Nauczyciele z kolei otrzymują stałe informacje zwrotne na temat umiejętności i wiedzy swoich podopiecznych, co pozwala im dostosowywać treść zajęć do indywidualnych potrzeb każdego ucznia.
System ten nie tylko dąży do osiągania wysokich wyników edukacyjnych, ale także kładzie nacisk na rozwijanie umiejętności uczenia się przez całe życie. Ocenianie kształtujące koncentruje się na procesie, a nie wyłącznie na efektach nauczania, doskonale integrując metody, techniki oraz środki dydaktyczne w sposób, który ma wspierać rozwój każdego z uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Mac Inspiracje. Ocenianie kształtujące. Poradnik dla nauczyciela klasy 1-3" opublikowana przez Wydawnictwo MAC to praktyczny przewodnik dla nauczycieli pragnących wdrożyć ocenianie kształtujące w pracy z najmłodszymi uczniami. Ocenianie kształtujące od dawna jest obecne w polskim systemie edukacji, przyciągając uwagę zarówno pedagogów, jak i rodziców. Jego głównym celem jest nie tylko kształtowanie postaw młodych ludzi, lecz także wspieranie ich indywidualnego procesu nauki.
Ocenianie kształtujące bazuje na systematycznym podejściu do nauki, gdzie uczniowie zyskują umiejętność samodzielnego zdobywania wiedzy. Poprzez rozwijanie samoświadomości, dzieci uczą się rozpoznawać własne silne strony oraz obszary wymagające poprawy. Nauczyciele z kolei otrzymują stałe informacje zwrotne na temat umiejętności i wiedzy swoich podopiecznych, co pozwala im dostosowywać treść zajęć do indywidualnych potrzeb każdego ucznia.
System ten nie tylko dąży do osiągania wysokich wyników edukacyjnych, ale także kładzie nacisk na rozwijanie umiejętności uczenia się przez całe życie. Ocenianie kształtujące koncentruje się na procesie, a nie wyłącznie na efektach nauczania, doskonale integrując metody, techniki oraz środki dydaktyczne w sposób, który ma wspierać rozwój każdego z uczniów.
