Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ocena rozwoju intelektualnego dzieci z wybranymi zaburzeniami neurorozwojowymi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej monografii szczegółowo opisano cztery kluczowe testy wykorzystywane przez polskich psychologów do diagnozowania dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi: WISC, Leiter, IDS oraz Stanford-Binet. Testy te są stosowane, aby lepiej zrozumieć potrzeby dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, dysleksją, ADHD oraz trudnościami w mowie i komunikacji.
Książka jest bogatym źródłem wiedzy zarówno dla praktykujących psychologów, jak i studentów przygotowujących się do pracy. Omawia szczegółowo właściwości poznawcze dzieci z różnorodnymi zaburzeniami, co jest nieocenioną pomocą dla diagnostów. Autorzy zwracają szczególną uwagę na wyzwania, z jakimi specjaliści mogą się spotkać podczas przeprowadzania badań testowych z tymi grupami dzieci.
Recenzję tej monografii przeprowadziła prof. dr hab. Anna Matczak, podkreślając jej wartość naukową i praktyczną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej monografii szczegółowo opisano cztery kluczowe testy wykorzystywane przez polskich psychologów do diagnozowania dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi: WISC, Leiter, IDS oraz Stanford-Binet. Testy te są stosowane, aby lepiej zrozumieć potrzeby dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem, dysleksją, ADHD oraz trudnościami w mowie i komunikacji.
Książka jest bogatym źródłem wiedzy zarówno dla praktykujących psychologów, jak i studentów przygotowujących się do pracy. Omawia szczegółowo właściwości poznawcze dzieci z różnorodnymi zaburzeniami, co jest nieocenioną pomocą dla diagnostów. Autorzy zwracają szczególną uwagę na wyzwania, z jakimi specjaliści mogą się spotkać podczas przeprowadzania badań testowych z tymi grupami dzieci.
Recenzję tej monografii przeprowadziła prof. dr hab. Anna Matczak, podkreślając jej wartość naukową i praktyczną.
