Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obsługa konsumenta w hotelarstwie cz 2 REA
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten podzielono na dwie części, które odpowiadają dwuletniemu programowi nauczania dotyczącemu obsługi konsumentów. W pierwszej części czytelnik znajdzie wprowadzenie do kluczowych pojęć związanych z gastronomią zarówno otwartą, jak i zamkniętą. Skupia się ona na wizerunku zawodowym pracowników tej branży, zwracając szczególną uwagę na etykę zawodową. Opisano również różnorodne urządzenia używane w gastronomii oraz ich zastosowania, a także techniki pracy, takie jak noszenie tac i talerzy czy rozliczenia kelnerskie. Druga część kontynuuje te tematy, rozwijając je o dodatkowe informacje. Zawiera szczegółowe opisy dotyczące technik pracy, metod serwowania potraw i napojów, a także organizacji różnych przyjęć. Obydwie części zostały wzbogacone licznymi fotografiami, ilustracjami i schematami, co ma ułatwić uczniom przyswojenie zasad postępowania i wykonywania niezbędnych czynności. Zawarte pytania sprawdzające pozwalają uporządkować zebraną wiedzę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten podzielono na dwie części, które odpowiadają dwuletniemu programowi nauczania dotyczącemu obsługi konsumentów. W pierwszej części czytelnik znajdzie wprowadzenie do kluczowych pojęć związanych z gastronomią zarówno otwartą, jak i zamkniętą. Skupia się ona na wizerunku zawodowym pracowników tej branży, zwracając szczególną uwagę na etykę zawodową. Opisano również różnorodne urządzenia używane w gastronomii oraz ich zastosowania, a także techniki pracy, takie jak noszenie tac i talerzy czy rozliczenia kelnerskie. Druga część kontynuuje te tematy, rozwijając je o dodatkowe informacje. Zawiera szczegółowe opisy dotyczące technik pracy, metod serwowania potraw i napojów, a także organizacji różnych przyjęć. Obydwie części zostały wzbogacone licznymi fotografiami, ilustracjami i schematami, co ma ułatwić uczniom przyswojenie zasad postępowania i wykonywania niezbędnych czynności. Zawarte pytania sprawdzające pozwalają uporządkować zebraną wiedzę.
