Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Obsługa klientów w gastronomii. Technik żywienia i usług gastronomicznych. Kwalifikacja T.15.3. Zeszyt ćwiczeń 1. Technikum i szkoły zawodowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka oferuje zestaw zadań i ćwiczeń dostosowanych do podręcznika "Usługi gastronomiczne", które mają na celu uporządkowanie i wzmocnienie wiedzy oraz umiejętności powiązanych z trzecią częścią kwalifikacji T.15, skupiającej się na planowaniu i realizacji usług gastronomicznych. Ćwiczenia te obejmują różnorodne tematy, takie jak działalność przedsiębiorstw gastronomicznych, strategie marketingowe i planowanie usług w gastronomii, a także promocję tych usług.
Dodatkowo, publikacja omawia kwestie związane z kosztami usług gastronomicznych, wyposażeniem niezbędnym do obsługi klientów, przygotowaniem personelu oraz przestrzeni do obsługi gości, a także różne metody obsługi klienta. Znajdziemy tu także wskazówki dotyczące planowania i organizacji różnorodnych przyjęć: od stojących i bufetowych, przez zasiadane, po łączone i bufety zasiadane. Ważnym elementem są również wytyczne dotyczące organizacji szkoleń, konferencji oraz wydarzeń cateringowych, a także planowanie przyjęć dyplomatycznych. Całość uzupełniają zasady BHP obowiązujące w gastronomii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka oferuje zestaw zadań i ćwiczeń dostosowanych do podręcznika "Usługi gastronomiczne", które mają na celu uporządkowanie i wzmocnienie wiedzy oraz umiejętności powiązanych z trzecią częścią kwalifikacji T.15, skupiającej się na planowaniu i realizacji usług gastronomicznych. Ćwiczenia te obejmują różnorodne tematy, takie jak działalność przedsiębiorstw gastronomicznych, strategie marketingowe i planowanie usług w gastronomii, a także promocję tych usług.
Dodatkowo, publikacja omawia kwestie związane z kosztami usług gastronomicznych, wyposażeniem niezbędnym do obsługi klientów, przygotowaniem personelu oraz przestrzeni do obsługi gości, a także różne metody obsługi klienta. Znajdziemy tu także wskazówki dotyczące planowania i organizacji różnorodnych przyjęć: od stojących i bufetowych, przez zasiadane, po łączone i bufety zasiadane. Ważnym elementem są również wytyczne dotyczące organizacji szkoleń, konferencji oraz wydarzeń cateringowych, a także planowanie przyjęć dyplomatycznych. Całość uzupełniają zasady BHP obowiązujące w gastronomii.
