Książka - Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..

Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Publikacja ta stanowi bogate źródło wiedzy o dynamicznym świecie mediów. Niezwykle przejrzyście opisuje ewolucję rynku medialnego, przejście w erę internetu oraz wyzwania, jakie przynosi rewolucja cyfrowa. "Nowe Supermedium" oferuje czytelnikom kompleksową historię telewizji oraz spojrzenie na jej przyszłość z wielu perspektyw – zarówno praktyków, ekspertów, jak i naukowców. Książka pokazuje, jak telewizja rozwija się w kontekście nowoczesnych technologii, oferując nowe, emocjonujące doświadczenia użytkownikom. Nie jest to koniec telewizji, lecz jej transformacja, a ta lektura otwiera drzwi do nowej narracji.

Dzięki tej publikacji możemy uporządkować różnorodne aspekty funkcjonowania świata telewizji, takie jak produkcja, reklama oraz technologia. Dla osób pracujących w branży telewizyjnej książka ta jest okazją do zapoznania się z akademickim punktem widzenia, natomiast teoretycy zyskają wgląd w praktyczne aspekty biznesu telewizyjnego. To dzieło umożliwia szersze spojrzenie na rynek telewizyjny, a zawarte w nim teksty autorstwa naukowców, wykładowców i specjalistów przedstawiają temat w szerokim ujęciu.

Zmiany w sektorze medialnym postępują niezwykle szybko i dogłębnie, co stawia współczesnych badaczy przed wyzwaniem prognozowania przyszłości. Kluczowe pytanie brzmi: dokąd prowadzą te technologiczne przemiany? Czy kierują nas ku nowemu, wirtualnemu światu bądź całkowicie nowym formom percepcji? Książka zastanawia się także nad przyszłymi treściami, jakie media i supermedia będą oferować oraz nad zmianami w gatunkach i formatach. Analizuje metody finansowania tych mediów i sposoby mierzenia ich widowni oraz zaangażowania odbiorców, które są kluczowe dla ich dochodów i sukcesu komercyjnego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Publikacja ta stanowi bogate źródło wiedzy o dynamicznym świecie mediów. Niezwykle przejrzyście opisuje ewolucję rynku medialnego, przejście w erę internetu oraz wyzwania, jakie przynosi rewolucja cyfrowa. "Nowe Supermedium" oferuje czytelnikom kompleksową historię telewizji oraz spojrzenie na jej przyszłość z wielu perspektyw – zarówno praktyków, ekspertów, jak i naukowców. Książka pokazuje, jak telewizja rozwija się w kontekście nowoczesnych technologii, oferując nowe, emocjonujące doświadczenia użytkownikom. Nie jest to koniec telewizji, lecz jej transformacja, a ta lektura otwiera drzwi do nowej narracji.

Dzięki tej publikacji możemy uporządkować różnorodne aspekty funkcjonowania świata telewizji, takie jak produkcja, reklama oraz technologia. Dla osób pracujących w branży telewizyjnej książka ta jest okazją do zapoznania się z akademickim punktem widzenia, natomiast teoretycy zyskają wgląd w praktyczne aspekty biznesu telewizyjnego. To dzieło umożliwia szersze spojrzenie na rynek telewizyjny, a zawarte w nim teksty autorstwa naukowców, wykładowców i specjalistów przedstawiają temat w szerokim ujęciu.

Zmiany w sektorze medialnym postępują niezwykle szybko i dogłębnie, co stawia współczesnych badaczy przed wyzwaniem prognozowania przyszłości. Kluczowe pytanie brzmi: dokąd prowadzą te technologiczne przemiany? Czy kierują nas ku nowemu, wirtualnemu światu bądź całkowicie nowym formom percepcji? Książka zastanawia się także nad przyszłymi treściami, jakie media i supermedia będą oferować oraz nad zmianami w gatunkach i formatach. Analizuje metody finansowania tych mediów i sposoby mierzenia ich widowni oraz zaangażowania odbiorców, które są kluczowe dla ich dochodów i sukcesu komercyjnego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 51.00 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 246
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 160 × 240 mm
ID: 9788380174979

Dane producenta:

Elipsa Dom Wydawniczy i Handlowy , Inflancka 15/198, 00-189 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 635 03 01

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info