Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji..
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta stanowi bogate źródło wiedzy o dynamicznym świecie mediów. Niezwykle przejrzyście opisuje ewolucję rynku medialnego, przejście w erę internetu oraz wyzwania, jakie przynosi rewolucja cyfrowa. "Nowe Supermedium" oferuje czytelnikom kompleksową historię telewizji oraz spojrzenie na jej przyszłość z wielu perspektyw – zarówno praktyków, ekspertów, jak i naukowców. Książka pokazuje, jak telewizja rozwija się w kontekście nowoczesnych technologii, oferując nowe, emocjonujące doświadczenia użytkownikom. Nie jest to koniec telewizji, lecz jej transformacja, a ta lektura otwiera drzwi do nowej narracji.
Dzięki tej publikacji możemy uporządkować różnorodne aspekty funkcjonowania świata telewizji, takie jak produkcja, reklama oraz technologia. Dla osób pracujących w branży telewizyjnej książka ta jest okazją do zapoznania się z akademickim punktem widzenia, natomiast teoretycy zyskają wgląd w praktyczne aspekty biznesu telewizyjnego. To dzieło umożliwia szersze spojrzenie na rynek telewizyjny, a zawarte w nim teksty autorstwa naukowców, wykładowców i specjalistów przedstawiają temat w szerokim ujęciu.
Zmiany w sektorze medialnym postępują niezwykle szybko i dogłębnie, co stawia współczesnych badaczy przed wyzwaniem prognozowania przyszłości. Kluczowe pytanie brzmi: dokąd prowadzą te technologiczne przemiany? Czy kierują nas ku nowemu, wirtualnemu światu bądź całkowicie nowym formom percepcji? Książka zastanawia się także nad przyszłymi treściami, jakie media i supermedia będą oferować oraz nad zmianami w gatunkach i formatach. Analizuje metody finansowania tych mediów i sposoby mierzenia ich widowni oraz zaangażowania odbiorców, które są kluczowe dla ich dochodów i sukcesu komercyjnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
40.80 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 9
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 9 szt.
Publikacja ta stanowi bogate źródło wiedzy o dynamicznym świecie mediów. Niezwykle przejrzyście opisuje ewolucję rynku medialnego, przejście w erę internetu oraz wyzwania, jakie przynosi rewolucja cyfrowa. "Nowe Supermedium" oferuje czytelnikom kompleksową historię telewizji oraz spojrzenie na jej przyszłość z wielu perspektyw – zarówno praktyków, ekspertów, jak i naukowców. Książka pokazuje, jak telewizja rozwija się w kontekście nowoczesnych technologii, oferując nowe, emocjonujące doświadczenia użytkownikom. Nie jest to koniec telewizji, lecz jej transformacja, a ta lektura otwiera drzwi do nowej narracji.
Dzięki tej publikacji możemy uporządkować różnorodne aspekty funkcjonowania świata telewizji, takie jak produkcja, reklama oraz technologia. Dla osób pracujących w branży telewizyjnej książka ta jest okazją do zapoznania się z akademickim punktem widzenia, natomiast teoretycy zyskają wgląd w praktyczne aspekty biznesu telewizyjnego. To dzieło umożliwia szersze spojrzenie na rynek telewizyjny, a zawarte w nim teksty autorstwa naukowców, wykładowców i specjalistów przedstawiają temat w szerokim ujęciu.
Zmiany w sektorze medialnym postępują niezwykle szybko i dogłębnie, co stawia współczesnych badaczy przed wyzwaniem prognozowania przyszłości. Kluczowe pytanie brzmi: dokąd prowadzą te technologiczne przemiany? Czy kierują nas ku nowemu, wirtualnemu światu bądź całkowicie nowym formom percepcji? Książka zastanawia się także nad przyszłymi treściami, jakie media i supermedia będą oferować oraz nad zmianami w gatunkach i formatach. Analizuje metody finansowania tych mediów i sposoby mierzenia ich widowni oraz zaangażowania odbiorców, które są kluczowe dla ich dochodów i sukcesu komercyjnego.