Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Noc jest życiem. Autobiografia
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Noc jest życiem” to szczera autobiografia Svena Marquardta, uznawana za kluczowe dzieło dokumentujące jego życie w Berlinie. Jak zauważa Tobias Rapp, redaktor „Der Spiegel” i autor książki „Zagubieni w dźwięku: Berlin, techno i technoturyści”, Marquardt jest ikoną tego, jak radykalne zmiany w życiu jednostek uczyniły Berlin stolicą przyciągającą ludzi z całego świata. Historia Marquardta to opowieść o młodym człowieku, który dorastał w Berlinie Wschodnim jako zdeklarowany gej, punk i fotograf, a także o jego obecnej roli selekcjonera w legendarnym klubie Berghain.
Książka ukazuje niezachwianą wolę życia w zgodzie z własnymi przekonaniami, niezależnie od trudności, jakie niosło życie w NRD w latach 70. i 80. Marquardt z sentymentem wspomina środowisko „bohemy z Prenzlauer Bergu” – ludzi, którzy w obliczu reżimowego systemu starali się żyć na własnych zasadach w tej części Berlina Wschodniego, znanej z mieszanki punków, artystów i innych niezależnych duchów. Autor odważnie opisuje swoje doświadczenia związane z orientacją seksualną oraz gejowskim środowiskiem Berlina Wschodniego w tamtych latach, a także fascynację sceną techno, która wybuchła w latach 90.
Co może zaskoczyć polskich czytelników, to fakt, że geje w NRD nie byli prześladowani w sposób, jaki miało to miejsce w Polsce epoki komunistycznej. Marquardt dzieli się również osobistymi doświadczeniami, w których, jako gej i punk, doświadczył ostracyzmu nawet wśród innych gejów. Ta autobiografia zanurza czytelnika w atmosferze Berlina Wschodniego, dokumentując życie społeczności gejowskiej, wyzwania bohemy z Prenzlauer Bergu, miłość autora do fotografii oraz jego doświadczenia w okresie upadku muru berlińskiego i przemian społecznych, jakie nastały. Tobias Rapp podkreśla, że w istocie, dzieło Marquardta jest powieścią o życiu artysty, a jego największą sztuką jest on sam.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
16.50 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
11.24 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
„Noc jest życiem” to szczera autobiografia Svena Marquardta, uznawana za kluczowe dzieło dokumentujące jego życie w Berlinie. Jak zauważa Tobias Rapp, redaktor „Der Spiegel” i autor książki „Zagubieni w dźwięku: Berlin, techno i technoturyści”, Marquardt jest ikoną tego, jak radykalne zmiany w życiu jednostek uczyniły Berlin stolicą przyciągającą ludzi z całego świata. Historia Marquardta to opowieść o młodym człowieku, który dorastał w Berlinie Wschodnim jako zdeklarowany gej, punk i fotograf, a także o jego obecnej roli selekcjonera w legendarnym klubie Berghain.
Książka ukazuje niezachwianą wolę życia w zgodzie z własnymi przekonaniami, niezależnie od trudności, jakie niosło życie w NRD w latach 70. i 80. Marquardt z sentymentem wspomina środowisko „bohemy z Prenzlauer Bergu” – ludzi, którzy w obliczu reżimowego systemu starali się żyć na własnych zasadach w tej części Berlina Wschodniego, znanej z mieszanki punków, artystów i innych niezależnych duchów. Autor odważnie opisuje swoje doświadczenia związane z orientacją seksualną oraz gejowskim środowiskiem Berlina Wschodniego w tamtych latach, a także fascynację sceną techno, która wybuchła w latach 90.
Co może zaskoczyć polskich czytelników, to fakt, że geje w NRD nie byli prześladowani w sposób, jaki miało to miejsce w Polsce epoki komunistycznej. Marquardt dzieli się również osobistymi doświadczeniami, w których, jako gej i punk, doświadczył ostracyzmu nawet wśród innych gejów. Ta autobiografia zanurza czytelnika w atmosferze Berlina Wschodniego, dokumentując życie społeczności gejowskiej, wyzwania bohemy z Prenzlauer Bergu, miłość autora do fotografii oraz jego doświadczenia w okresie upadku muru berlińskiego i przemian społecznych, jakie nastały. Tobias Rapp podkreśla, że w istocie, dzieło Marquardta jest powieścią o życiu artysty, a jego największą sztuką jest on sam.