Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nie-zgrane dziecko
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zaburzenie integracji sensorycznej to zagadnienie, które zyskuje coraz większą uwagę w Polsce, dotykając około piętnastu procent dzieci. To zjawisko znacząco wpływa na zachowanie maluchów, które często reagują na bodźce w sposób niezrozumiały dla otoczenia, poszukują stymulacji ignorowanej przez ich rówieśników, lecz nie potrafią wyjaśnić powodów swojego zachowania. "Nie-zgrane dziecko" to poradnik skierowany do rodziców i wychowawców, którzy zauważają, że ich dziecko jest na swój sposób wyjątkowe, lecz nie potrafią tej wyjątkowości jednoznacznie określić. Książka dostarcza cennych wskazówek pedagogom, psychologom i terapeutom, którzy pragną wspierać rozwój swoich podopiecznych. Jest również nieocenionym źródłem wiedzy dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych, którzy dzięki niej będą mogli wstępnie diagnozować zaburzenia integracji sensorycznej, kierować rodziców do odpowiednich specjalistów oraz dostosowywać metody nauczania i środowisko do indywidualnych potrzeb dzieci z takimi wyzwaniami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zaburzenie integracji sensorycznej to zagadnienie, które zyskuje coraz większą uwagę w Polsce, dotykając około piętnastu procent dzieci. To zjawisko znacząco wpływa na zachowanie maluchów, które często reagują na bodźce w sposób niezrozumiały dla otoczenia, poszukują stymulacji ignorowanej przez ich rówieśników, lecz nie potrafią wyjaśnić powodów swojego zachowania. "Nie-zgrane dziecko" to poradnik skierowany do rodziców i wychowawców, którzy zauważają, że ich dziecko jest na swój sposób wyjątkowe, lecz nie potrafią tej wyjątkowości jednoznacznie określić. Książka dostarcza cennych wskazówek pedagogom, psychologom i terapeutom, którzy pragną wspierać rozwój swoich podopiecznych. Jest również nieocenionym źródłem wiedzy dla nauczycieli przedszkolnych i szkolnych, którzy dzięki niej będą mogli wstępnie diagnozować zaburzenia integracji sensorycznej, kierować rodziców do odpowiednich specjalistów oraz dostosowywać metody nauczania i środowisko do indywidualnych potrzeb dzieci z takimi wyzwaniami.
