Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neuropsychologia kliniczna dziecka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta oferuje wszechstronne spojrzenie na kluczowe kwestie związane z neuropsychologią kliniczną, szczególnie w kontekście rosnącej liczby dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Grupa ekspertów i badaczy z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej podejmuje się analizy takich zagadnień jak neuropsychologiczne podstawy zaburzeń rozwojowych, upośledzenie umysłowe, mózgowe porażenie dziecięce oraz specyficzne trudności językowe występujące u dzieci. Obejmuje także problemy związane z nauką matematyki, czytania i pisania, a także ADHD, czyli zespół nadpobudliwości ruchowej z deficytem uwagi. Książka szczegółowo bada psychospołeczne aspekty rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami mózgu. Na szczególną uwagę zasługują zagadnienia dotyczące neuropsychologii wieku rozwojowego, które nie są powszechnie dostępne w innych podręcznikach. Książka jest przejrzyście zorganizowana, zawiera bloki tematyczne, pytania pomocnicze, bibliografię oraz indeksy, co ułatwia nawigację i pogłębia rozumienie poruszanych kwestii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta oferuje wszechstronne spojrzenie na kluczowe kwestie związane z neuropsychologią kliniczną, szczególnie w kontekście rosnącej liczby dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. Grupa ekspertów i badaczy z Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej podejmuje się analizy takich zagadnień jak neuropsychologiczne podstawy zaburzeń rozwojowych, upośledzenie umysłowe, mózgowe porażenie dziecięce oraz specyficzne trudności językowe występujące u dzieci. Obejmuje także problemy związane z nauką matematyki, czytania i pisania, a także ADHD, czyli zespół nadpobudliwości ruchowej z deficytem uwagi. Książka szczegółowo bada psychospołeczne aspekty rehabilitacji dzieci z dysfunkcjami mózgu. Na szczególną uwagę zasługują zagadnienia dotyczące neuropsychologii wieku rozwojowego, które nie są powszechnie dostępne w innych podręcznikach. Książka jest przejrzyście zorganizowana, zawiera bloki tematyczne, pytania pomocnicze, bibliografię oraz indeksy, co ułatwia nawigację i pogłębia rozumienie poruszanych kwestii.
