InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowaną pracę można ocenić jako przyczynek do historii pedagogiki totalitarnej III Rzeszy. Do chwili obecnej nie ukazała się w Polsce szersza monografia przybliżająca metody kształcenia przyszłej elity Hitlera. W literaturze niemcoznawczej tego okresu pozycja niniejsza uzupełnia lukę dotyczącą poznania koncepcji ideologicznych w ośrodkach elitarnych administracji państwa narodowych socjalistów nazwanych NAPOLA od Nationalpolitische Erziehungsanstalten. Książka ta powinna trafić do rąk czytelnika poszukującego odpowiedzi na temat praktyk stosowanych w ośrodkach elitarnych w latach 1933 - 1945. W dużej części posłużyły ku temu innowacje merytoryczno - dydaktyczne, a wraz z nimi realizacja utopii narodowego socjalizmu. Wkomponowane w kanony nazistowskiej pedagogiki przynieść miały progresję uformowania "jednostki ludzkiej" (Mänschliche Material). W optyce ideologów i pedagogów hitlerowskich był nim Niemiec - Aryjczyk o blond włosach i niebieskich oczach, a model ten odpowiadał oczekiwaniom państwa totalitarnego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowaną pracę można ocenić jako przyczynek do historii pedagogiki totalitarnej III Rzeszy. Do chwili obecnej nie ukazała się w Polsce szersza monografia przybliżająca metody kształcenia przyszłej elity Hitlera. W literaturze niemcoznawczej tego okresu pozycja niniejsza uzupełnia lukę dotyczącą poznania koncepcji ideologicznych w ośrodkach elitarnych administracji państwa narodowych socjalistów nazwanych NAPOLA od Nationalpolitische Erziehungsanstalten. Książka ta powinna trafić do rąk czytelnika poszukującego odpowiedzi na temat praktyk stosowanych w ośrodkach elitarnych w latach 1933 - 1945. W dużej części posłużyły ku temu innowacje merytoryczno - dydaktyczne, a wraz z nimi realizacja utopii narodowego socjalizmu. Wkomponowane w kanony nazistowskiej pedagogiki przynieść miały progresję uformowania "jednostki ludzkiej" (Mänschliche Material). W optyce ideologów i pedagogów hitlerowskich był nim Niemiec - Aryjczyk o blond włosach i niebieskich oczach, a model ten odpowiadał oczekiwaniom państwa totalitarnego.