Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj tajemnice najważniejszych i najdroższych błędów popełnianych przez światowe korporacje. W serii "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne potknięcia globalnych gigantów, takich jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca-Cola, McDonald's, Sony i Pepsi. Druga część tej serii to wnikliwa analiza "Poronionych pomysłów" firm, które nieustannie wierzą, że lepiej znają potrzeby swoich klientów niż oni sami. Nawet doskonale przemyślana strategia marki nie przekona klienta do zakupu produktu, którego ten nie potrzebuje. Problematyczne jest to, że często to, co dla firm wydaje się innowacyjne, przez klientów bywa postrzegane jako kuriozalne. Przykładem takich pomyłek jest butelkowana woda mineralna dla psów – dla przedsiębiorstwa jest to świetny pomysł, ale dla klienta to czysta absurdalność.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj tajemnice najważniejszych i najdroższych błędów popełnianych przez światowe korporacje. W serii "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne potknięcia globalnych gigantów, takich jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca-Cola, McDonald's, Sony i Pepsi. Druga część tej serii to wnikliwa analiza "Poronionych pomysłów" firm, które nieustannie wierzą, że lepiej znają potrzeby swoich klientów niż oni sami. Nawet doskonale przemyślana strategia marki nie przekona klienta do zakupu produktu, którego ten nie potrzebuje. Problematyczne jest to, że często to, co dla firm wydaje się innowacyjne, przez klientów bywa postrzegane jako kuriozalne. Przykładem takich pomyłek jest butelkowana woda mineralna dla psów – dla przedsiębiorstwa jest to świetny pomysł, ale dla klienta to czysta absurdalność.
