InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tytuł ten podsumowuje seminarium Naukowo-Techniczne, które odbyło się we Wrocławiu w dniach 28-29 listopada 2017 roku, organizowane przez Katedrę Mostów i Kolei Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej.
Wstęp:
Po roku 1989 Polska stała się krajem otwartym, co umożliwiło polskim inżynierom kontakt z przedsiębiorstwami i biurami projektów z krajów rozwiniętych. W następnych latach nastąpił bardzo szybki przepływ nowych technologii i rozwiązań konstrukcyjnych, co zaowocowało powstaniem w Polsce wielu interesujących obiektów mostowych.
Po 28 latach od zmiany ustroju politycznego i ekonomicznego, polskie mostownictwo osiągnęło średni poziom europejski i jest zauważalne w świecie.
Niemniej warto zastanowić się czy dobrze wykorzystujemy szansę, jaką jest przynależność do Unii Europejskiej i wynikający z tego przepływ idei i technologii. Chodzi tu o wspólne normy (EN) i udział w europejskich programach badawczych.
Tegoroczne Seminarium postanowiliśmy poświecić pewnej refleksji nad zachodzącymi przemianami w inżynierii mostowej, zarówno w filozofii projektowania jak i w stosowanych technologiach budowy, czy w utrzymaniu obiektów mostowych. Obserwowane przemiany dotyczą głównie zagadnień jakościowych przyszły świat to nie teraźniejszość pomnożona przez liczbę większą od jedynki, ale zupełnie nowe materiały i technologie jak np. BIM.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tytuł ten podsumowuje seminarium Naukowo-Techniczne, które odbyło się we Wrocławiu w dniach 28-29 listopada 2017 roku, organizowane przez Katedrę Mostów i Kolei Wydziału Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej.
Wstęp:
Po roku 1989 Polska stała się krajem otwartym, co umożliwiło polskim inżynierom kontakt z przedsiębiorstwami i biurami projektów z krajów rozwiniętych. W następnych latach nastąpił bardzo szybki przepływ nowych technologii i rozwiązań konstrukcyjnych, co zaowocowało powstaniem w Polsce wielu interesujących obiektów mostowych.
Po 28 latach od zmiany ustroju politycznego i ekonomicznego, polskie mostownictwo osiągnęło średni poziom europejski i jest zauważalne w świecie.
Niemniej warto zastanowić się czy dobrze wykorzystujemy szansę, jaką jest przynależność do Unii Europejskiej i wynikający z tego przepływ idei i technologii. Chodzi tu o wspólne normy (EN) i udział w europejskich programach badawczych.
Tegoroczne Seminarium postanowiliśmy poświecić pewnej refleksji nad zachodzącymi przemianami w inżynierii mostowej, zarówno w filozofii projektowania jak i w stosowanych technologiach budowy, czy w utrzymaniu obiektów mostowych. Obserwowane przemiany dotyczą głównie zagadnień jakościowych przyszły świat to nie teraźniejszość pomnożona przez liczbę większą od jedynki, ale zupełnie nowe materiały i technologie jak np. BIM.