Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odkryj sekrety tworzenia grafiki 3D w frameworku MonoGame, który jest narzędziem stojącym za sukcesem takich gier jak Stardew Valley czy Carrion. Jako następca XNA, MonoGame oferuje twórcom gier nieograniczone możliwości i elastyczność, umożliwiając dostarczanie gier na różne systemy operacyjne, w tym mobilne, pozostając przy tym darmowym. Książka jest skierowana do osób zainteresowanych tworzeniem gier, które posiadają przynajmniej podstawową znajomość języka programowania C# używanego w MonoGame.
„MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D” to publikacja skupiająca się na programowaniu trójwymiarowej grafiki przy użyciu kodu, a nie narzędzi do edycji sceny obsługiwanych myszką. Autorzy dogłębnie analizują kluczowe aspekty, takie jak oddzielenie definiowania figur i brył, ich przemieszczanie na scenie, a także kwestie związane z oświetleniem, cieniami, mieszaniem kolorów i nakładaniem tekstur. Dodatkowo książka obejmuje zagadnienia wykraczające poza podstawową grafikę 3D, takie jak komponentyzacja gry i projektowanie systemów sterowania. Dzięki temu czytelnik otrzymuje kompleksowe źródło wiedzy na temat grafiki 3D w MonoGame, łączące teorię z praktycznymi przykładami.
Z tej książki dowiesz się, jak programować grafikę 3D, rozpoczniesz przygodę z tworzeniem trójwymiarowych gier wideo, zgłębisz możliwości frameworka MonoGame oraz poznasz zastosowanie języka C# w rozwoju gier.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odkryj sekrety tworzenia grafiki 3D w frameworku MonoGame, który jest narzędziem stojącym za sukcesem takich gier jak Stardew Valley czy Carrion. Jako następca XNA, MonoGame oferuje twórcom gier nieograniczone możliwości i elastyczność, umożliwiając dostarczanie gier na różne systemy operacyjne, w tym mobilne, pozostając przy tym darmowym. Książka jest skierowana do osób zainteresowanych tworzeniem gier, które posiadają przynajmniej podstawową znajomość języka programowania C# używanego w MonoGame.
„MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D” to publikacja skupiająca się na programowaniu trójwymiarowej grafiki przy użyciu kodu, a nie narzędzi do edycji sceny obsługiwanych myszką. Autorzy dogłębnie analizują kluczowe aspekty, takie jak oddzielenie definiowania figur i brył, ich przemieszczanie na scenie, a także kwestie związane z oświetleniem, cieniami, mieszaniem kolorów i nakładaniem tekstur. Dodatkowo książka obejmuje zagadnienia wykraczające poza podstawową grafikę 3D, takie jak komponentyzacja gry i projektowanie systemów sterowania. Dzięki temu czytelnik otrzymuje kompleksowe źródło wiedzy na temat grafiki 3D w MonoGame, łączące teorię z praktycznymi przykładami.
Z tej książki dowiesz się, jak programować grafikę 3D, rozpoczniesz przygodę z tworzeniem trójwymiarowych gier wideo, zgłębisz możliwości frameworka MonoGame oraz poznasz zastosowanie języka C# w rozwoju gier.
