Książka - MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Odkryj sekrety tworzenia grafiki 3D w frameworku MonoGame, który jest narzędziem stojącym za sukcesem takich gier jak Stardew Valley czy Carrion. Jako następca XNA, MonoGame oferuje twórcom gier nieograniczone możliwości i elastyczność, umożliwiając dostarczanie gier na różne systemy operacyjne, w tym mobilne, pozostając przy tym darmowym. Książka jest skierowana do osób zainteresowanych tworzeniem gier, które posiadają przynajmniej podstawową znajomość języka programowania C# używanego w MonoGame.

„MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D” to publikacja skupiająca się na programowaniu trójwymiarowej grafiki przy użyciu kodu, a nie narzędzi do edycji sceny obsługiwanych myszką. Autorzy dogłębnie analizują kluczowe aspekty, takie jak oddzielenie definiowania figur i brył, ich przemieszczanie na scenie, a także kwestie związane z oświetleniem, cieniami, mieszaniem kolorów i nakładaniem tekstur. Dodatkowo książka obejmuje zagadnienia wykraczające poza podstawową grafikę 3D, takie jak komponentyzacja gry i projektowanie systemów sterowania. Dzięki temu czytelnik otrzymuje kompleksowe źródło wiedzy na temat grafiki 3D w MonoGame, łączące teorię z praktycznymi przykładami.

Z tej książki dowiesz się, jak programować grafikę 3D, rozpoczniesz przygodę z tworzeniem trójwymiarowych gier wideo, zgłębisz możliwości frameworka MonoGame oraz poznasz zastosowanie języka C# w rozwoju gier.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Odkryj sekrety tworzenia grafiki 3D w frameworku MonoGame, który jest narzędziem stojącym za sukcesem takich gier jak Stardew Valley czy Carrion. Jako następca XNA, MonoGame oferuje twórcom gier nieograniczone możliwości i elastyczność, umożliwiając dostarczanie gier na różne systemy operacyjne, w tym mobilne, pozostając przy tym darmowym. Książka jest skierowana do osób zainteresowanych tworzeniem gier, które posiadają przynajmniej podstawową znajomość języka programowania C# używanego w MonoGame.

„MonoGame. Podstawowe koncepcje grafiki 3D” to publikacja skupiająca się na programowaniu trójwymiarowej grafiki przy użyciu kodu, a nie narzędzi do edycji sceny obsługiwanych myszką. Autorzy dogłębnie analizują kluczowe aspekty, takie jak oddzielenie definiowania figur i brył, ich przemieszczanie na scenie, a także kwestie związane z oświetleniem, cieniami, mieszaniem kolorów i nakładaniem tekstur. Dodatkowo książka obejmuje zagadnienia wykraczające poza podstawową grafikę 3D, takie jak komponentyzacja gry i projektowanie systemów sterowania. Dzięki temu czytelnik otrzymuje kompleksowe źródło wiedzy na temat grafiki 3D w MonoGame, łączące teorię z praktycznymi przykładami.

Z tej książki dowiesz się, jak programować grafikę 3D, rozpoczniesz przygodę z tworzeniem trójwymiarowych gier wideo, zgłębisz możliwości frameworka MonoGame oraz poznasz zastosowanie języka C# w rozwoju gier.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 58.16 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 248
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 158 × 235 mm
ID: 9788328393509
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info