Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Model biznesu sieci przedsiębiorstw. Budowa. Identyfikacja. Ocena
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi nowatorskie podejście do analizy modeli biznesu w kontekście sieci przedsiębiorstw. Autor precyzyjnie opisuje i stosuje zaawansowane narzędzia naukowe, umożliwiając klarowną identyfikację składników i relacji w modelu biznesowym. Metoda ta pozwala na dokładne określenie granic sieci oraz ocenę jej modelu, co czyni ją praktyczną i wartościową. Podkreślono również jakość i innowacyjność przeprowadzonych badań, a także znaczący wysiłek włożony w osiągnięcie takich rezultatów.
Dzieło skupia się na dwóch kluczowych kwestiach: perspektywie sieciowej w analizie współpracy przedsiębiorstw oraz koncepcji modelu biznesu, która od lat jest centralnym tematem badań w zarządzaniu strategicznym. Autor łączy te dwie perspektywy, co stanowi nowoczesny wkład w rozwój strategii dla firm działających w strukturach sieciowych. Taka integracja nie tylko odpowiada na obecne trendy badawcze, ale również stawia przed badaczami nowe wyzwania w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi nowatorskie podejście do analizy modeli biznesu w kontekście sieci przedsiębiorstw. Autor precyzyjnie opisuje i stosuje zaawansowane narzędzia naukowe, umożliwiając klarowną identyfikację składników i relacji w modelu biznesowym. Metoda ta pozwala na dokładne określenie granic sieci oraz ocenę jej modelu, co czyni ją praktyczną i wartościową. Podkreślono również jakość i innowacyjność przeprowadzonych badań, a także znaczący wysiłek włożony w osiągnięcie takich rezultatów.
Dzieło skupia się na dwóch kluczowych kwestiach: perspektywie sieciowej w analizie współpracy przedsiębiorstw oraz koncepcji modelu biznesu, która od lat jest centralnym tematem badań w zarządzaniu strategicznym. Autor łączy te dwie perspektywy, co stanowi nowoczesny wkład w rozwój strategii dla firm działających w strukturach sieciowych. Taka integracja nie tylko odpowiada na obecne trendy badawcze, ale również stawia przed badaczami nowe wyzwania w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie.
