Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody Badania Wizerunku w Mediach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na polskim rynku wydawniczym pojawiła się nowa, fascynująca publikacja poświęcona metodom badania wizerunku w mediach. Książka ta prezentuje przypadek polskiego przedsiębiorcy, Ryszarda Krauzego, jako znakomity przykład analizy zarówno budowy, jak i destrukcji pozytywnego wizerunku w przestrzeni publicznej. Jakie tematy poruszane są na jej kartach? Przede wszystkim, jak tworzyć i dekonstruować wizerunek w sposób profesjonalny, jakie podejścia metodologiczne są w tym kontekście najwłaściwsze oraz jakie mogą być tego konsekwencje dla jednostki w sferze publicznej. Młodzi analitycy z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego opisują te kwestie w sposób porywający i nowatorski. Dlaczego warto sięgnąć po tę publikację? Jest to nieoceniona okazja do pogłębienia wiedzy i rozwinięcia umiejętności badawczych w zakresie komunikacji społecznej, co gorąco poleca prof. Teresa Sasińska-Klas z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na polskim rynku wydawniczym pojawiła się nowa, fascynująca publikacja poświęcona metodom badania wizerunku w mediach. Książka ta prezentuje przypadek polskiego przedsiębiorcy, Ryszarda Krauzego, jako znakomity przykład analizy zarówno budowy, jak i destrukcji pozytywnego wizerunku w przestrzeni publicznej. Jakie tematy poruszane są na jej kartach? Przede wszystkim, jak tworzyć i dekonstruować wizerunek w sposób profesjonalny, jakie podejścia metodologiczne są w tym kontekście najwłaściwsze oraz jakie mogą być tego konsekwencje dla jednostki w sferze publicznej. Młodzi analitycy z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego opisują te kwestie w sposób porywający i nowatorski. Dlaczego warto sięgnąć po tę publikację? Jest to nieoceniona okazja do pogłębienia wiedzy i rozwinięcia umiejętności badawczych w zakresie komunikacji społecznej, co gorąco poleca prof. Teresa Sasińska-Klas z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
