Książka - Metody Badania Wizerunku w Mediach

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Metody Badania Wizerunku w Mediach

Metody Badania Wizerunku w Mediach

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Na polskim rynku wydawniczym pojawiła się nowa, fascynująca publikacja poświęcona metodom badania wizerunku w mediach. Książka ta prezentuje przypadek polskiego przedsiębiorcy, Ryszarda Krauzego, jako znakomity przykład analizy zarówno budowy, jak i destrukcji pozytywnego wizerunku w przestrzeni publicznej. Jakie tematy poruszane są na jej kartach? Przede wszystkim, jak tworzyć i dekonstruować wizerunek w sposób profesjonalny, jakie podejścia metodologiczne są w tym kontekście najwłaściwsze oraz jakie mogą być tego konsekwencje dla jednostki w sferze publicznej. Młodzi analitycy z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego opisują te kwestie w sposób porywający i nowatorski. Dlaczego warto sięgnąć po tę publikację? Jest to nieoceniona okazja do pogłębienia wiedzy i rozwinięcia umiejętności badawczych w zakresie komunikacji społecznej, co gorąco poleca prof. Teresa Sasińska-Klas z Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Na polskim rynku wydawniczym pojawiła się nowa, fascynująca publikacja poświęcona metodom badania wizerunku w mediach. Książka ta prezentuje przypadek polskiego przedsiębiorcy, Ryszarda Krauzego, jako znakomity przykład analizy zarówno budowy, jak i destrukcji pozytywnego wizerunku w przestrzeni publicznej. Jakie tematy poruszane są na jej kartach? Przede wszystkim, jak tworzyć i dekonstruować wizerunek w sposób profesjonalny, jakie podejścia metodologiczne są w tym kontekście najwłaściwsze oraz jakie mogą być tego konsekwencje dla jednostki w sferze publicznej. Młodzi analitycy z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego opisują te kwestie w sposób porywający i nowatorski. Dlaczego warto sięgnąć po tę publikację? Jest to nieoceniona okazja do pogłębienia wiedzy i rozwinięcia umiejętności badawczych w zakresie komunikacji społecznej, co gorąco poleca prof. Teresa Sasińska-Klas z Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 300
Rok wydania: 2008
Rozmiar: 164 × 235 mm
ID: 9788375561333
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info