Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda Montessori. Naucz mnie robić to samodzielnie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce Charlotte Poussin w przystępny sposób przedstawia idee metody Montessori oraz praktyczne wskazówki, jak wprowadzać ją zarówno w edukacji domowej, jak i szkolnej. Publikacja zawiera 20 interesujących zajęć edukacyjnych, które są dostosowane do różnych grup wiekowych dzieci. Metoda Montessori skupia się na budowaniu u dzieci pewności siebie i samodzielności, oferując im wybór aktywności i możliwość rozwijania się we własnym tempie. Podejście to podkreśla znaczenie szacunku do dziecka jako niezależnej jednostki, a nie jedynie „przyszłego dorosłego”, którego trzeba kształtować. Dorośli — zarówno rodzice, jak i nauczyciele — są tu postrzegani jako wspierający przewodnicy, którzy z dyskrecją i zaangażowaniem pomagają dzieciom w ich rozwoju. Poussin, posiadająca dyplom Międzynarodowego Stowarzyszenia Montessori, ma bogate doświadczenie nie tylko jako nauczycielka, lecz także jako mama pięciorga dzieci wychowywanych zgodnie z metodą Montessori. Pracowała w różnych krajach, takich jak Argentyna, Brazylia, Francja i Kanada, a także kierowała szkołą Montessori i jest autorką wielu publikacji dotyczących tej edukacyjnej metody.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce Charlotte Poussin w przystępny sposób przedstawia idee metody Montessori oraz praktyczne wskazówki, jak wprowadzać ją zarówno w edukacji domowej, jak i szkolnej. Publikacja zawiera 20 interesujących zajęć edukacyjnych, które są dostosowane do różnych grup wiekowych dzieci. Metoda Montessori skupia się na budowaniu u dzieci pewności siebie i samodzielności, oferując im wybór aktywności i możliwość rozwijania się we własnym tempie. Podejście to podkreśla znaczenie szacunku do dziecka jako niezależnej jednostki, a nie jedynie „przyszłego dorosłego”, którego trzeba kształtować. Dorośli — zarówno rodzice, jak i nauczyciele — są tu postrzegani jako wspierający przewodnicy, którzy z dyskrecją i zaangażowaniem pomagają dzieciom w ich rozwoju. Poussin, posiadająca dyplom Międzynarodowego Stowarzyszenia Montessori, ma bogate doświadczenie nie tylko jako nauczycielka, lecz także jako mama pięciorga dzieci wychowywanych zgodnie z metodą Montessori. Pracowała w różnych krajach, takich jak Argentyna, Brazylia, Francja i Kanada, a także kierowała szkołą Montessori i jest autorką wielu publikacji dotyczących tej edukacyjnej metody.
