Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda Dobrego Startu Od wierszyka do literki zeszyt 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Od wierszyka do literki" to część serii Metoda Dobrego Startu i obejmuje dwa zeszyty ćwiczeń zaprojektowane do nauki 24 małych i wielkich liter. Litery są uszeregowane zgodnie z kolejnością z podręcznika dla klasy 0 "Wielka podróż sześciolatka", napisanego przez Małgorzatę Barańską i Ewę Jakacką. Każdy wierszyk został skonstruowany tak, aby wielokrotnie pojawiała się w nim głoska odpowiadająca danej literze, co stanowi doskonałą bazę do ćwiczeń językowych. Te ćwiczenia skupiają się głównie na analizie i syntezie słuchowej—zarówno na poziomie wyrazów, sylab, jak i głosek—a także analizie wzrokowej, czyli identyfikacji konkretnej litery w tekście. Zapamiętywanie wierszyków ma na celu ułatwienie dzieciom wykonywania kolejnych zadań związanych z językiem, koordynacją ruchowo-słuchową oraz integrowaniem zmysłów słuchu i wzroku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Od wierszyka do literki" to część serii Metoda Dobrego Startu i obejmuje dwa zeszyty ćwiczeń zaprojektowane do nauki 24 małych i wielkich liter. Litery są uszeregowane zgodnie z kolejnością z podręcznika dla klasy 0 "Wielka podróż sześciolatka", napisanego przez Małgorzatę Barańską i Ewę Jakacką. Każdy wierszyk został skonstruowany tak, aby wielokrotnie pojawiała się w nim głoska odpowiadająca danej literze, co stanowi doskonałą bazę do ćwiczeń językowych. Te ćwiczenia skupiają się głównie na analizie i syntezie słuchowej—zarówno na poziomie wyrazów, sylab, jak i głosek—a także analizie wzrokowej, czyli identyfikacji konkretnej litery w tekście. Zapamiętywanie wierszyków ma na celu ułatwienie dzieciom wykonywania kolejnych zadań związanych z językiem, koordynacją ruchowo-słuchową oraz integrowaniem zmysłów słuchu i wzroku.
