Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyka z plusem 4. Zeszyt ćwiczeń podstawowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ćwiczeń „Matematyka z plusem” dla czwartej klasy szkoły podstawowej stanowi istotne uzupełnienie serii edukacyjnej, w pełni zgodnej z aktualnymi wymaganiami programowymi. Jest on stworzony z myślą o uczniach, którzy napotykają trudności w nauce i potrzebują dodatkowego wsparcia, by lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia matematyczne. Dzięki prostym ćwiczeniom, uczniowie mogą skutecznie uzupełniać swoją wiedzę, co pomaga wyrównać różnice edukacyjne w klasie. Zeszyt ten może być używany zarówno jako materiał do pracy domowej, jak i podczas zajęć wyrównawczych, oferując nauczycielom gotowe rozwiązania do wdrożenia w codziennej pracy dydaktycznej. Jest kompatybilny z każdym planem nauczania, który respektuje aktualne wytyczne podstawy programowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ćwiczeń „Matematyka z plusem” dla czwartej klasy szkoły podstawowej stanowi istotne uzupełnienie serii edukacyjnej, w pełni zgodnej z aktualnymi wymaganiami programowymi. Jest on stworzony z myślą o uczniach, którzy napotykają trudności w nauce i potrzebują dodatkowego wsparcia, by lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia matematyczne. Dzięki prostym ćwiczeniom, uczniowie mogą skutecznie uzupełniać swoją wiedzę, co pomaga wyrównać różnice edukacyjne w klasie. Zeszyt ten może być używany zarówno jako materiał do pracy domowej, jak i podczas zajęć wyrównawczych, oferując nauczycielom gotowe rozwiązania do wdrożenia w codziennej pracy dydaktycznej. Jest kompatybilny z każdym planem nauczania, który respektuje aktualne wytyczne podstawy programowej.
