Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyka w punkt. Matematyka. Klasa 4. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowoczesna książka, będąca częścią najnowszego cyklu wydawnictwa WSiP dla klasy czwartej, zatytułowanego Matematyka w punkt, to doskonałe uzupełnienie materiałów edukacyjnych.
Zawiera szeroki wachlarz zadań, takich jak uzupełnianie grafów, łączenie elementów w pary czy proste zadania obliczeniowe, które skutecznie zachęcają uczniów do aktywnego udziału w lekcjach. Praktycznie każde zadanie jest ilustrowane przykładem z dokładnym rozwiązaniem, co ułatwia zrozumienie omawianych zagadnień.
Różnorodność zadań o zróżnicowanej trudności pozwala na dostosowanie ich do różnych poziomów umiejętności uczniów, co jest zgodne z ideą edukacji włączającej. Elementy graficzne w publikacji wspierają zapoznanie się z nowymi pojęciami i tematami, a zwiększona czcionka ułatwia czytelnikom śledzenie tekstu.
Zadania na początek zostały precyzyjnie powiązane z podręcznikiem Matematyka w punkt, co wspiera nauczycieli w efektywnym planowaniu i realizacji lekcji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowoczesna książka, będąca częścią najnowszego cyklu wydawnictwa WSiP dla klasy czwartej, zatytułowanego Matematyka w punkt, to doskonałe uzupełnienie materiałów edukacyjnych.
Zawiera szeroki wachlarz zadań, takich jak uzupełnianie grafów, łączenie elementów w pary czy proste zadania obliczeniowe, które skutecznie zachęcają uczniów do aktywnego udziału w lekcjach. Praktycznie każde zadanie jest ilustrowane przykładem z dokładnym rozwiązaniem, co ułatwia zrozumienie omawianych zagadnień.
Różnorodność zadań o zróżnicowanej trudności pozwala na dostosowanie ich do różnych poziomów umiejętności uczniów, co jest zgodne z ideą edukacji włączającej. Elementy graficzne w publikacji wspierają zapoznanie się z nowymi pojęciami i tematami, a zwiększona czcionka ułatwia czytelnikom śledzenie tekstu.
Zadania na początek zostały precyzyjnie powiązane z podręcznikiem Matematyka w punkt, co wspiera nauczycieli w efektywnym planowaniu i realizacji lekcji.
