Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Matematyka. Podręcznik. Klasa 1. Część 2. Liceum i technikum. Zakres rozszerzony
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik zatytułowany "Matematyka 1. Część 2. Zakres rozszerzony" został stworzony z myślą o uczniach pierwszych klas liceów ogólnokształcących i techników, którzy rozpoczynają naukę w drugim semestrze. Jest to narzędzie, które wspiera realizację wymagań podstawy programowej w zakresie rozszerzonym oraz pomaga przygotować się do egzaminu maturalnego. Autorzy podręcznika zadbali o przemyślane rozmieszczenie materiału, co ułatwia uczniom odnajdywanie potrzebnych informacji i pogłębianie wiedzy. W publikacji znajdują się zwięzłe, teoretyczne wyjaśnienia różnych zagadnień, które ilustrowane są przykładami i rozwijane w kolejnych ćwiczeniach. Taka struktura umożliwia uczniom systematyczne i efektywne przyswajanie materiału, motywując ich do samodzielnej nauki również poza czasem spędzonym na lekcjach w szkole.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik zatytułowany "Matematyka 1. Część 2. Zakres rozszerzony" został stworzony z myślą o uczniach pierwszych klas liceów ogólnokształcących i techników, którzy rozpoczynają naukę w drugim semestrze. Jest to narzędzie, które wspiera realizację wymagań podstawy programowej w zakresie rozszerzonym oraz pomaga przygotować się do egzaminu maturalnego. Autorzy podręcznika zadbali o przemyślane rozmieszczenie materiału, co ułatwia uczniom odnajdywanie potrzebnych informacji i pogłębianie wiedzy. W publikacji znajdują się zwięzłe, teoretyczne wyjaśnienia różnych zagadnień, które ilustrowane są przykładami i rozwijane w kolejnych ćwiczeniach. Taka struktura umożliwia uczniom systematyczne i efektywne przyswajanie materiału, motywując ich do samodzielnej nauki również poza czasem spędzonym na lekcjach w szkole.
