InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ważną umiejętnością, którą powinni opanować uczniowie, jest wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Zadania wymagające stosowania jednostek miar często sprawiają dzieciom trudność. Rozwiązywanie zadań tekstowych wymaga od uczniów analizowania tekstu w celu wyodrębnienia danych, szukania wzajemnych zależności miedzy nimi, logicznego myślenia.
Nabycie tych umiejętności jest niezbędne, aby dziecko mogło z sukcesem kontynuować naukę matematyki.
Materiał programowy zawarty w podręcznikach stosowanych w klasach I – III nie zawsze zawiera dostateczną liczbę zadań praktycznych pozwalających wyćwiczyć te umiejętności.
'Matematyka na szóstkę' to zadania o podwyższonym stopniu trudności, wykraczające poza podstawę programową. Pomagają powtórzyć i utrwalić nabyte umiejętności, ćwiczą umiejętność rozwiązywania zadań złożonych, rozwiązywania nietypowych problemów. Mogą być wykorzystane przez nauczyciela do wspólnej pracy na lekcji po opanowaniu danego działu, powtórzenia materiału lub do pracy na zajęciach koła matematycznego.
Zadania zostały podzielone na następujące działy: mierzenie (jednostki długości), czas i kalendarz,ważenie, obliczenia pieniężne, pojemność, pomiar temperatury, zadania logiczne (z nadmiarem lub niedoborem danych).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ważną umiejętnością, którą powinni opanować uczniowie, jest wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce.
Zadania wymagające stosowania jednostek miar często sprawiają dzieciom trudność. Rozwiązywanie zadań tekstowych wymaga od uczniów analizowania tekstu w celu wyodrębnienia danych, szukania wzajemnych zależności miedzy nimi, logicznego myślenia.
Nabycie tych umiejętności jest niezbędne, aby dziecko mogło z sukcesem kontynuować naukę matematyki.
Materiał programowy zawarty w podręcznikach stosowanych w klasach I – III nie zawsze zawiera dostateczną liczbę zadań praktycznych pozwalających wyćwiczyć te umiejętności.
'Matematyka na szóstkę' to zadania o podwyższonym stopniu trudności, wykraczające poza podstawę programową. Pomagają powtórzyć i utrwalić nabyte umiejętności, ćwiczą umiejętność rozwiązywania zadań złożonych, rozwiązywania nietypowych problemów. Mogą być wykorzystane przez nauczyciela do wspólnej pracy na lekcji po opanowaniu danego działu, powtórzenia materiału lub do pracy na zajęciach koła matematycznego.
Zadania zostały podzielone na następujące działy: mierzenie (jednostki długości), czas i kalendarz,ważenie, obliczenia pieniężne, pojemność, pomiar temperatury, zadania logiczne (z nadmiarem lub niedoborem danych).