Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ludzie korzystają z internetu nie tylko z domowego zacisza czy w miejscu pracy. Obecnie dostęp do sieci jest nieograniczony — wiele osób sprawdza pocztę elektroniczną, leżąc w łóżku, czy przegląda ofertę kin, siedząc w parku. Podczas podróży pociągiem użytkownicy śledzą nowinki z portali społecznościowych, a podczas zakupów porównują ceny w różnych sklepach. Dynamiczny rozwój internetu powoduje, że każdego dnia otrzymujemy ogromne ilości informacji, co utrudnia niekiedy znalezienie tej konkretnej, której potrzebujemy. Z tego powodu tradycyjne media oraz klasyczne formy transmisji informacji tracą na znaczeniu. Twoje strategie marketingowe i PR-owe muszą podążać za tymi zmianami, a aktualnym trendem są serwisy społecznościowe. Specjaliści od marketingu dostrzegają w nich ogromny potencjał, przenosząc zasoby do tego nowego, cyfrowego środowiska, w którym to użytkownicy tworzą treści. Walka o uwagę jest warta wysiłku, ponieważ kampanie marketingowe i działania PR w mediach społecznościowych mogą być bardziej ekonomiczne niż w tradycyjnych mediach. Odpowiednio zaplanowane, potrafią być również skuteczniejsze niż reklamy w prasie, radiu czy telewizji. Kluczem jest wiedza na temat skutecznego wykorzystania tych narzędzi!
Zintegruj swoje strony z platformami społecznościowymi, aby skorzystać z ich pełnego potencjału. Ucz się na doświadczeniach innych, analizując zarówno sukcesy, jak i upadki kampanii w social media. Odkryj sekrety marketingu wirusowego, szeptanego oraz opartego na rekomendacjach. Przeprowadź dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem ich wartości dla reklamodawców. Dowiedz się, jak dzielić się wiedzą i budować wizerunek eksperta w swojej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ludzie korzystają z internetu nie tylko z domowego zacisza czy w miejscu pracy. Obecnie dostęp do sieci jest nieograniczony — wiele osób sprawdza pocztę elektroniczną, leżąc w łóżku, czy przegląda ofertę kin, siedząc w parku. Podczas podróży pociągiem użytkownicy śledzą nowinki z portali społecznościowych, a podczas zakupów porównują ceny w różnych sklepach. Dynamiczny rozwój internetu powoduje, że każdego dnia otrzymujemy ogromne ilości informacji, co utrudnia niekiedy znalezienie tej konkretnej, której potrzebujemy. Z tego powodu tradycyjne media oraz klasyczne formy transmisji informacji tracą na znaczeniu. Twoje strategie marketingowe i PR-owe muszą podążać za tymi zmianami, a aktualnym trendem są serwisy społecznościowe. Specjaliści od marketingu dostrzegają w nich ogromny potencjał, przenosząc zasoby do tego nowego, cyfrowego środowiska, w którym to użytkownicy tworzą treści. Walka o uwagę jest warta wysiłku, ponieważ kampanie marketingowe i działania PR w mediach społecznościowych mogą być bardziej ekonomiczne niż w tradycyjnych mediach. Odpowiednio zaplanowane, potrafią być również skuteczniejsze niż reklamy w prasie, radiu czy telewizji. Kluczem jest wiedza na temat skutecznego wykorzystania tych narzędzi!
Zintegruj swoje strony z platformami społecznościowymi, aby skorzystać z ich pełnego potencjału. Ucz się na doświadczeniach innych, analizując zarówno sukcesy, jak i upadki kampanii w social media. Odkryj sekrety marketingu wirusowego, szeptanego oraz opartego na rekomendacjach. Przeprowadź dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem ich wartości dla reklamodawców. Dowiedz się, jak dzielić się wiedzą i budować wizerunek eksperta w swojej dziedzinie.
