Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: badania marketingowe segmentację rynku strategię produktu, dystrybucji, cen wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki reklamę i promocję plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: badania marketingowe segmentację rynku strategię produktu, dystrybucji, cen wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki reklamę i promocję plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 20.34 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 328
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 17 x 24 mm
ID: 9788301169671
Autorzy: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Inne książki: Henryk Mruk
2.60 zł
jak nowa
-
2.60 zł
jak nowa
Taniej o 47.28 zł 49.88 zł
19.84 zł
widoczne ślady używania
-
19.84 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 49.16 zł 69.00 zł
17.15 zł
jak nowa
-
17.15 zł
jak nowa
Taniej o 22.75 zł 39.90 zł
19.88 zł
widoczne ślady używania
-
19.88 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 50.59 zł 70.47 zł
51.31 zł
jak nowa
-
51.31 zł
jak nowa
28.63 zł
jak nowa
-
28.63 zł
jak nowa
Taniej o 34.27 zł 62.90 zł
20.34 zł
widoczne ślady używania
-
20.34 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 58.66 zł 79.00 zł
Inne książki: Marketing
9.09 zł
jak nowa
-
9.09 zł
jak nowa
Taniej o 46.26 zł 55.35 zł
58.73 zł
nowa
-
22.36 zł
jak nowa
-
58.73 zł
nowa
12.85 zł
jak nowa
-
12.85 zł
jak nowa
Taniej o 46.15 zł 59.00 zł
10.66 zł
jak nowa
-
10.66 zł
jak nowa
Taniej o 19.24 zł 29.90 zł
19.09 zł
jak nowa
-
19.09 zł
jak nowa
Taniej o 15.81 zł 34.90 zł
10.21 zł
jak nowa
-
10.21 zł
jak nowa
-
10.63 zł
dobry
-
8.08 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 29.09 zł 39.30 zł
31.35 zł
jak nowa
-
31.35 zł
jak nowa
Taniej o 47.65 zł 79.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew