Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jay Conrad Levinson, uznawany za twórcę koncepcji marketingu partyzanckiego, we współpracy z ekspertem od mediów społecznościowych, Shane'em Gibsonem, przygotował książkę łączącą tradycyjne metody marketingowe z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W tym dziele, czytelnicy odkryją nie tylko wzorcowe plany, ale również szczegółowe etapy realizacji oraz ponad sto narzędzi marketingowych stosowanych w social media.
Autorzy skupiają się na prezentacji jasnych, praktycznych strategii marketingowych w mediach społecznościowych, odrzucając nadmiar liczb i skomplikowany język branżowy. Dzięki podręcznikowi można nauczyć się dostrzegać nowe możliwości rynkowe, skutecznie angażować odbiorców oraz budować przewagę konkurencyjną, co prowadzi do zwiększenia dochodów.
Książka porusza szereg istotnych tematów, takich jak 19 kluczowych tajemnic marketingu partyzanckiego w social media, zestaw niezbędnych narzędzi w tej dziedzinie, skuteczny siedmiozdaniowy plan działania, szczegółowe listy kontrolne dla stron internetowych i blogów, 20 wskaźników ROI najważniejszych dla marketingowców oraz bezpłatne narzędzia analityczne i przyszłościowe technologie społecznościowe. Są to tylko wybrane elementy tej pełnej inspiracji i wiedzy publikacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jay Conrad Levinson, uznawany za twórcę koncepcji marketingu partyzanckiego, we współpracy z ekspertem od mediów społecznościowych, Shane'em Gibsonem, przygotował książkę łączącą tradycyjne metody marketingowe z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W tym dziele, czytelnicy odkryją nie tylko wzorcowe plany, ale również szczegółowe etapy realizacji oraz ponad sto narzędzi marketingowych stosowanych w social media.
Autorzy skupiają się na prezentacji jasnych, praktycznych strategii marketingowych w mediach społecznościowych, odrzucając nadmiar liczb i skomplikowany język branżowy. Dzięki podręcznikowi można nauczyć się dostrzegać nowe możliwości rynkowe, skutecznie angażować odbiorców oraz budować przewagę konkurencyjną, co prowadzi do zwiększenia dochodów.
Książka porusza szereg istotnych tematów, takich jak 19 kluczowych tajemnic marketingu partyzanckiego w social media, zestaw niezbędnych narzędzi w tej dziedzinie, skuteczny siedmiozdaniowy plan działania, szczegółowe listy kontrolne dla stron internetowych i blogów, 20 wskaźników ROI najważniejszych dla marketingowców oraz bezpłatne narzędzia analityczne i przyszłościowe technologie społecznościowe. Są to tylko wybrane elementy tej pełnej inspiracji i wiedzy publikacji.
