Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce, która łączy siły Jay Conrad Levinson i Shane Gibson, czytelnicy znajdą unikalne połączenie tradycyjnych zasad marketingu partyzanckiego z nowoczesnymi technologiami mediów społecznościowych. Autorzy, unikając zbędnego żargonu i skomplikowanych statystyk, proponują skuteczne strategie zdobywania przewagi w świecie cyfrowym. Dzięki ich podejściu możliwe jest nie tylko angażowanie klientów, ale również wyprzedzanie konkurencji w osiąganiu zysków.
Książka oferuje między innymi: 19 kluczowych tajemnic dla marketerów działających w mediach społecznościowych, przemyślane zestawy narzędzi i aż siedem zdań, które mogą stanowić plan działania w tym środowisku. Ponadto, czytelnicy znajdą w niej rozbudowaną listę kontrolną cech, które powinny mieć dobrze prowadzone strony społecznościowe i blogi, a także różnorodne wskaźniki ROI dla partyzantów. Wśród dodatkowych zasobów znajdują się bezpłatne narzędzia wywiadowcze oraz innowacyjne rozwiązania przyszłości, które wzbogacą każdą strategię marketingową.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce, która łączy siły Jay Conrad Levinson i Shane Gibson, czytelnicy znajdą unikalne połączenie tradycyjnych zasad marketingu partyzanckiego z nowoczesnymi technologiami mediów społecznościowych. Autorzy, unikając zbędnego żargonu i skomplikowanych statystyk, proponują skuteczne strategie zdobywania przewagi w świecie cyfrowym. Dzięki ich podejściu możliwe jest nie tylko angażowanie klientów, ale również wyprzedzanie konkurencji w osiąganiu zysków.
Książka oferuje między innymi: 19 kluczowych tajemnic dla marketerów działających w mediach społecznościowych, przemyślane zestawy narzędzi i aż siedem zdań, które mogą stanowić plan działania w tym środowisku. Ponadto, czytelnicy znajdą w niej rozbudowaną listę kontrolną cech, które powinny mieć dobrze prowadzone strony społecznościowe i blogi, a także różnorodne wskaźniki ROI dla partyzantów. Wśród dodatkowych zasobów znajdują się bezpłatne narzędzia wywiadowcze oraz innowacyjne rozwiązania przyszłości, które wzbogacą każdą strategię marketingową.
