Książka - Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Marketing partyzancki w mediach społecznościowych

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jay Conrad Levinson, uznawany za twórcę koncepcji marketingu partyzanckiego, we współpracy z ekspertem od mediów społecznościowych, Shane'em Gibsonem, przygotował książkę łączącą tradycyjne metody marketingowe z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W tym dziele, czytelnicy odkryją nie tylko wzorcowe plany, ale również szczegółowe etapy realizacji oraz ponad sto narzędzi marketingowych stosowanych w social media.

Autorzy skupiają się na prezentacji jasnych, praktycznych strategii marketingowych w mediach społecznościowych, odrzucając nadmiar liczb i skomplikowany język branżowy. Dzięki podręcznikowi można nauczyć się dostrzegać nowe możliwości rynkowe, skutecznie angażować odbiorców oraz budować przewagę konkurencyjną, co prowadzi do zwiększenia dochodów.

Książka porusza szereg istotnych tematów, takich jak 19 kluczowych tajemnic marketingu partyzanckiego w social media, zestaw niezbędnych narzędzi w tej dziedzinie, skuteczny siedmiozdaniowy plan działania, szczegółowe listy kontrolne dla stron internetowych i blogów, 20 wskaźników ROI najważniejszych dla marketingowców oraz bezpłatne narzędzia analityczne i przyszłościowe technologie społecznościowe. Są to tylko wybrane elementy tej pełnej inspiracji i wiedzy publikacji.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jay Conrad Levinson, uznawany za twórcę koncepcji marketingu partyzanckiego, we współpracy z ekspertem od mediów społecznościowych, Shane'em Gibsonem, przygotował książkę łączącą tradycyjne metody marketingowe z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. W tym dziele, czytelnicy odkryją nie tylko wzorcowe plany, ale również szczegółowe etapy realizacji oraz ponad sto narzędzi marketingowych stosowanych w social media.

Autorzy skupiają się na prezentacji jasnych, praktycznych strategii marketingowych w mediach społecznościowych, odrzucając nadmiar liczb i skomplikowany język branżowy. Dzięki podręcznikowi można nauczyć się dostrzegać nowe możliwości rynkowe, skutecznie angażować odbiorców oraz budować przewagę konkurencyjną, co prowadzi do zwiększenia dochodów.

Książka porusza szereg istotnych tematów, takich jak 19 kluczowych tajemnic marketingu partyzanckiego w social media, zestaw niezbędnych narzędzi w tej dziedzinie, skuteczny siedmiozdaniowy plan działania, szczegółowe listy kontrolne dla stron internetowych i blogów, 20 wskaźników ROI najważniejszych dla marketingowców oraz bezpłatne narzędzia analityczne i przyszłościowe technologie społecznościowe. Są to tylko wybrane elementy tej pełnej inspiracji i wiedzy publikacji.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 32.24 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 232
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788326445927

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info