Książka - Marketing międzynarodowy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

W swoim podręczniku prof. Elżbieta Duliniec analizuje skomplikowane zagadnienia związane z nowoczesnym marketingiem na arenie międzynarodowej, umieszczając to w kontekście procesów internacjonalizacji firm. Skupia się na kluczowych tematach, takich jak: fundamentalne aspekty marketingu międzynarodowego, ocena globalnego środowiska biznesowego oraz różnorodne strategie, które przedsiębiorstwa mogą przyjąć, aby zaistnieć na rynkach zagranicznych. Autorka wyjaśnia również metody prowadzenia badań marketingowych na różnych rynkach międzynarodowych oraz przedstawia sposób kształtowania różnych elementów marketingowych, takich jak produkty i marki, kanały dystrybucji, promocja i ceny, w kontekście zagranicznych rynków. Dodatkowo, omawia organizację działań marketingowych w firmach działających na skalę międzynarodową, oferując praktyczne spojrzenie na efektywne zarządzanie tymi procesami.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

W swoim podręczniku prof. Elżbieta Duliniec analizuje skomplikowane zagadnienia związane z nowoczesnym marketingiem na arenie międzynarodowej, umieszczając to w kontekście procesów internacjonalizacji firm. Skupia się na kluczowych tematach, takich jak: fundamentalne aspekty marketingu międzynarodowego, ocena globalnego środowiska biznesowego oraz różnorodne strategie, które przedsiębiorstwa mogą przyjąć, aby zaistnieć na rynkach zagranicznych. Autorka wyjaśnia również metody prowadzenia badań marketingowych na różnych rynkach międzynarodowych oraz przedstawia sposób kształtowania różnych elementów marketingowych, takich jak produkty i marki, kanały dystrybucji, promocja i ceny, w kontekście zagranicznych rynków. Dodatkowo, omawia organizację działań marketingowych w firmach działających na skalę międzynarodową, oferując praktyczne spojrzenie na efektywne zarządzanie tymi procesami.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 18.00 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 304
Rok wydania: 2008
Rozmiar: 160 × 240 mm
ID: 9788320817874

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info