Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing międzynarodowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W swoim podręczniku prof. Elżbieta Duliniec analizuje skomplikowane zagadnienia związane z nowoczesnym marketingiem na arenie międzynarodowej, umieszczając to w kontekście procesów internacjonalizacji firm. Skupia się na kluczowych tematach, takich jak: fundamentalne aspekty marketingu międzynarodowego, ocena globalnego środowiska biznesowego oraz różnorodne strategie, które przedsiębiorstwa mogą przyjąć, aby zaistnieć na rynkach zagranicznych. Autorka wyjaśnia również metody prowadzenia badań marketingowych na różnych rynkach międzynarodowych oraz przedstawia sposób kształtowania różnych elementów marketingowych, takich jak produkty i marki, kanały dystrybucji, promocja i ceny, w kontekście zagranicznych rynków. Dodatkowo, omawia organizację działań marketingowych w firmach działających na skalę międzynarodową, oferując praktyczne spojrzenie na efektywne zarządzanie tymi procesami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W swoim podręczniku prof. Elżbieta Duliniec analizuje skomplikowane zagadnienia związane z nowoczesnym marketingiem na arenie międzynarodowej, umieszczając to w kontekście procesów internacjonalizacji firm. Skupia się na kluczowych tematach, takich jak: fundamentalne aspekty marketingu międzynarodowego, ocena globalnego środowiska biznesowego oraz różnorodne strategie, które przedsiębiorstwa mogą przyjąć, aby zaistnieć na rynkach zagranicznych. Autorka wyjaśnia również metody prowadzenia badań marketingowych na różnych rynkach międzynarodowych oraz przedstawia sposób kształtowania różnych elementów marketingowych, takich jak produkty i marki, kanały dystrybucji, promocja i ceny, w kontekście zagranicznych rynków. Dodatkowo, omawia organizację działań marketingowych w firmach działających na skalę międzynarodową, oferując praktyczne spojrzenie na efektywne zarządzanie tymi procesami.
