Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing 5.0. to najnowsza publikacja autorstwa Philipa Kotlera, wraz z współautorami Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem, która bada kluczowe zagadnienia stojące przed współczesnymi marketerami. Autorzy skupiają się na trzech głównych wyzwaniach: dynamicznie rozwijającej się technologii, zmieniającym się zachowaniu konsumentów oraz ewolucji modeli biznesowych. Istotnym elementem książki są innowacyjne technologie, takie jak technologie nowej generacji, określane mianem Next Tech, które mają wspierać marketingowców w tworzeniu i dostarczaniu wartości klientom na każdym etapie ich decyzji zakupowych.
W książce znajduje się analiza praktycznych przykładów wdrażania nowoczesnych technologii w różnych przedsiębiorstwach, a także przewodnik, jak samodzielnie opracować strategię technologiczną dostosowaną do zróżnicowanych celów marketingowych. Podzielona na trzy części, publikacja zaczyna od zbadania wpływu zmian pokoleniowych na zachowania konsumentów oraz sposobów na przezwyciężenie społecznych podziałów wynikających z nierówności ekonomicznej i politycznych sporów. Druga część skupia się na strategicznych kierunkach obieranych przez współczesne firmy, szczególnie na nowych modelach biznesowych dostosowanych do dzisiejszego rynku. Wreszcie, trzecia część poświęcona jest eksploracji nowoczesnej technologii, w tym sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości, Internetu rzeczy oraz technologii blockchain.
Opinie ekspertów podkreślają, że książka jest wyjątkowo aktualna i wyprzedza trendy, szczególnie w kontekście pandemii, która przyspieszyła cyfryzację wielu firm. Walter Viera zauważa, że jej objętość sprawia, iż jest to również znakomity podręcznik dla praktyków zarządzania. George Day podkreśla, że marketerzy, którzy szybko dostrzegą potencjał nowych technologii, będą w stanie zbudować trwałą przewagę rynkową. Kevin Lane Keller dodaje, że Kotler, wraz z współautorami, odważnie wprowadza cyfrową technologię w struktury myślenia i planowania marketingowego, czyniąc książkę zarówno współczesną, jak i ponadczasową.
Philip Kotler, uznany za jednego z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych według „Wall Street Journal”, jest profesorem emerytowanym Kellog School of Management i autorem licznych publikacji przetłumaczonych na wiele języków. Hermawan Kartajaya, założyciel MarkPlus, Inc., również uznany za jednego z kluczowych kształtujących przyszłość marketingu, wnosi do książki swoje bogate doświadczenie i wiedzę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marketing 5.0. to najnowsza publikacja autorstwa Philipa Kotlera, wraz z współautorami Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem, która bada kluczowe zagadnienia stojące przed współczesnymi marketerami. Autorzy skupiają się na trzech głównych wyzwaniach: dynamicznie rozwijającej się technologii, zmieniającym się zachowaniu konsumentów oraz ewolucji modeli biznesowych. Istotnym elementem książki są innowacyjne technologie, takie jak technologie nowej generacji, określane mianem Next Tech, które mają wspierać marketingowców w tworzeniu i dostarczaniu wartości klientom na każdym etapie ich decyzji zakupowych.
W książce znajduje się analiza praktycznych przykładów wdrażania nowoczesnych technologii w różnych przedsiębiorstwach, a także przewodnik, jak samodzielnie opracować strategię technologiczną dostosowaną do zróżnicowanych celów marketingowych. Podzielona na trzy części, publikacja zaczyna od zbadania wpływu zmian pokoleniowych na zachowania konsumentów oraz sposobów na przezwyciężenie społecznych podziałów wynikających z nierówności ekonomicznej i politycznych sporów. Druga część skupia się na strategicznych kierunkach obieranych przez współczesne firmy, szczególnie na nowych modelach biznesowych dostosowanych do dzisiejszego rynku. Wreszcie, trzecia część poświęcona jest eksploracji nowoczesnej technologii, w tym sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości, Internetu rzeczy oraz technologii blockchain.
Opinie ekspertów podkreślają, że książka jest wyjątkowo aktualna i wyprzedza trendy, szczególnie w kontekście pandemii, która przyspieszyła cyfryzację wielu firm. Walter Viera zauważa, że jej objętość sprawia, iż jest to również znakomity podręcznik dla praktyków zarządzania. George Day podkreśla, że marketerzy, którzy szybko dostrzegą potencjał nowych technologii, będą w stanie zbudować trwałą przewagę rynkową. Kevin Lane Keller dodaje, że Kotler, wraz z współautorami, odważnie wprowadza cyfrową technologię w struktury myślenia i planowania marketingowego, czyniąc książkę zarówno współczesną, jak i ponadczasową.
Philip Kotler, uznany za jednego z najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych według „Wall Street Journal”, jest profesorem emerytowanym Kellog School of Management i autorem licznych publikacji przetłumaczonych na wiele języków. Hermawan Kartajaya, założyciel MarkPlus, Inc., również uznany za jednego z kluczowych kształtujących przyszłość marketingu, wnosi do książki swoje bogate doświadczenie i wiedzę.
