Książka - Marketing 3.0

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Współcześni konsumenci często poszukują produktów i usług, które odpowiadają ich wewnętrznej potrzebie kreatywności, idealizmu oraz poczucia przynależności do społeczności. Liderzy w świecie biznesu szybko zrozumieli, że aby sprostać oczekiwaniom tych świadomych technologicznie klientów, muszą zrezygnować z tradycyjnych strategii marketingowych. Zamiast tego, zmuszeni są opracować propozycje, które nie tylko angażują i inspirują klientów, ale również odzwierciedlają solidarność z ich wartościami.

Philip Kotler, znany na całym świecie autorytet w dziedzinie marketingu, wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem, wprowadził pojęcie Marketingu 3.0. Jest to znaczące odejście od wcześniejszych modeli - Marketingu 1.0, który skupiał się wyłącznie na produkcie, oraz Marketingu 2.0, który koncentrował się na potrzebach konsumenta. Marketing 3.0 proponuje podejście całościowe, gdzie klient jest postrzegany jako istota wielowymiarowa, zdolna do stałej wymiany wartości i pomysłów, tym samym stając się partnerem w procesie twórczym.

W tej książce autorzy przedstawiają klarowne idee wspierające wdrożenie strategii Marketingu 3.0 w każdej organizacji. Dzisiejsi konsumenci są świadomi międzynarodowego zasięgu swoich wyborów, co kształtuje ich zachowanie i skłania do aktywnego dzielenia się swoimi doświadczeniami. Marketing 3.0 pokazuje, jak wykorzystać te globalne interakcje, aby firmowa marka mogła promować pozytywne zmiany w skali światowej i budować silne relacje z konsumentami, którzy stają się jej ambasadorami.

Książka idzie o krok dalej — nie tylko analizuje relacje z klientami, ale także bada, jak firma może wcielać swoje wartości i prezentować je innym kluczowym interesariuszom. Opisuje, jak marki angażują się w walkę z ubóstwem, podejmują działania na rzecz zmian społeczno-kulturowych oraz wspierają ochronę środowiska. Sprzyja to także zrozumieniu wpływu marketingu opartego na wartościach na pracowników, partnerów biznesowych i udziałowców.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Współcześni konsumenci często poszukują produktów i usług, które odpowiadają ich wewnętrznej potrzebie kreatywności, idealizmu oraz poczucia przynależności do społeczności. Liderzy w świecie biznesu szybko zrozumieli, że aby sprostać oczekiwaniom tych świadomych technologicznie klientów, muszą zrezygnować z tradycyjnych strategii marketingowych. Zamiast tego, zmuszeni są opracować propozycje, które nie tylko angażują i inspirują klientów, ale również odzwierciedlają solidarność z ich wartościami.

Philip Kotler, znany na całym świecie autorytet w dziedzinie marketingu, wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem, wprowadził pojęcie Marketingu 3.0. Jest to znaczące odejście od wcześniejszych modeli - Marketingu 1.0, który skupiał się wyłącznie na produkcie, oraz Marketingu 2.0, który koncentrował się na potrzebach konsumenta. Marketing 3.0 proponuje podejście całościowe, gdzie klient jest postrzegany jako istota wielowymiarowa, zdolna do stałej wymiany wartości i pomysłów, tym samym stając się partnerem w procesie twórczym.

W tej książce autorzy przedstawiają klarowne idee wspierające wdrożenie strategii Marketingu 3.0 w każdej organizacji. Dzisiejsi konsumenci są świadomi międzynarodowego zasięgu swoich wyborów, co kształtuje ich zachowanie i skłania do aktywnego dzielenia się swoimi doświadczeniami. Marketing 3.0 pokazuje, jak wykorzystać te globalne interakcje, aby firmowa marka mogła promować pozytywne zmiany w skali światowej i budować silne relacje z konsumentami, którzy stają się jej ambasadorami.

Książka idzie o krok dalej — nie tylko analizuje relacje z klientami, ale także bada, jak firma może wcielać swoje wartości i prezentować je innym kluczowym interesariuszom. Opisuje, jak marki angażują się w walkę z ubóstwem, podejmują działania na rzecz zmian społeczno-kulturowych oraz wspierają ochronę środowiska. Sprzyja to także zrozumieniu wpływu marketingu opartego na wartościach na pracowników, partnerów biznesowych i udziałowców.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 31.52 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 200
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 160 × 235 mm
ID: 9788380871151

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info