Książka - MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka nowa, obicia na grzbiecie i rogach, widoczne zarysowania, wgłębienia w okładce, zabrudzenia i przetarcia na okładce,

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

Autor: SZCZEPAN GAWŁOWSKI, HENRYK MRUK

Wydawnictwo: REBIS

ISBN: 978-83-7510-848-4

254 stron

oprawa: twarda

Rok wydania: 2011

Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki. Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka nowa, obicia na grzbiecie i rogach, widoczne zarysowania, wgłębienia w okładce, zabrudzenia i przetarcia na okładce,

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

Autor: SZCZEPAN GAWŁOWSKI, HENRYK MRUK

Wydawnictwo: REBIS

ISBN: 978-83-7510-848-4

254 stron

oprawa: twarda

Rok wydania: 2011

Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki. Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 28.63 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 254
Rok wydania: 2011
ID: 9788375108484
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Rebis , ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań, Polska ,[email protected] ,tel. 61 867 81 40

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info