Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka nowa, obicia na grzbiecie i rogach, widoczne zarysowania, wgłębienia w okładce, zabrudzenia i przetarcia na okładce,
MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM
Autor: SZCZEPAN GAWŁOWSKI, HENRYK MRUK
Wydawnictwo: REBIS
ISBN: 978-83-7510-848-4
254 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2011
Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki. Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka nowa, obicia na grzbiecie i rogach, widoczne zarysowania, wgłębienia w okładce, zabrudzenia i przetarcia na okładce,
MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM
Autor: SZCZEPAN GAWŁOWSKI, HENRYK MRUK
Wydawnictwo: REBIS
ISBN: 978-83-7510-848-4
254 stron
oprawa: twarda
Rok wydania: 2011
Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki. Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.
