InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książeczkę Mała ORTOGRAFIA kierujemy do RODZICÓW I NAUCZYCIELI, którzy chcieliby pomóc dzieciom łagodnie ,,wejść w świat ortografii'. Nadrzędnym bowiem celem towarzyszącym powstawaniu ćwiczeń było połączenie elementów nauki i zabawy, gdyż taki rodzaj aktywności jest najodpowiedniejszy dla uczniów klas początkowych. Są to ćwiczenia ortograficzne z elementami gramatyki.Oprócz umiejętności ortograficznych, utrwalane są zagadnienia z zakresu gramatyki, np.: głoski, litery, samogłoski, spółgłoski, sylaby, wyraz, zdanie i inne. Rozwiązywanie proponowanych ćwiczeń wspomaga nabycie wielu umiejętności określonych w podstawie programowej dla uczniów klasy pierwszej.W związku z tym, że dzieci w klasie pierwszej dopiero poznają litery, zadania zawarte w tej książce warto zacząć rozwiązywać w II półroczu (od lutego, marca). Początkowe ćwiczenia zawierają wyrazy z ó, u, następnie wyrazy z h, ch, ż, rz, a na końcu – ćwiczenia związane z utratą dźwięczności, np.: paw(f), i pisownią zmiękczeń. Zadania rozwiązywane w tej kolejności wspomagają poznawanie pisowni wybranych wyrazów do końca klasy pierwszej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książeczkę Mała ORTOGRAFIA kierujemy do RODZICÓW I NAUCZYCIELI, którzy chcieliby pomóc dzieciom łagodnie ,,wejść w świat ortografii'. Nadrzędnym bowiem celem towarzyszącym powstawaniu ćwiczeń było połączenie elementów nauki i zabawy, gdyż taki rodzaj aktywności jest najodpowiedniejszy dla uczniów klas początkowych. Są to ćwiczenia ortograficzne z elementami gramatyki.Oprócz umiejętności ortograficznych, utrwalane są zagadnienia z zakresu gramatyki, np.: głoski, litery, samogłoski, spółgłoski, sylaby, wyraz, zdanie i inne. Rozwiązywanie proponowanych ćwiczeń wspomaga nabycie wielu umiejętności określonych w podstawie programowej dla uczniów klasy pierwszej.W związku z tym, że dzieci w klasie pierwszej dopiero poznają litery, zadania zawarte w tej książce warto zacząć rozwiązywać w II półroczu (od lutego, marca). Początkowe ćwiczenia zawierają wyrazy z ó, u, następnie wyrazy z h, ch, ż, rz, a na końcu – ćwiczenia związane z utratą dźwięczności, np.: paw(f), i pisownią zmiękczeń. Zadania rozwiązywane w tej kolejności wspomagają poznawanie pisowni wybranych wyrazów do końca klasy pierwszej.