Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mała liga zadaniowa. Matematyka. Klasa 3. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Inspiracją do stworzenia tego zbioru stały się nasze doświadczenia z pracy z matematycznie uzdolnionymi uczniami. Efektem jest zestaw interesujących zadań o różnorodnej tematyce, dostosowany do możliwości edukacyjnych trzeciej klasy. Zadania te poprzedzone są starannie dobranymi przykładami i doświadczeniami, które zachęcają do ich rozwiązywania poprzez manipulację, obserwację oraz wnioskowanie, przy użyciu klocków, kostek czy patyczków.
Zbiór zadań składa się z trzynastu działów, które obejmują ćwiczenia z zakresu techniki rachunkowej, zadań tekstowych oraz geometrycznych. Ćwiczenia te mają na celu rozwijanie zdolności dostrzegania prawidłowości oraz spostrzegawczości. Dzięki doświadczeniom uczniowie mogą odkrywać właściwości działań, rozwijać wyobraźnię przestrzenną, a także poznawać tajniki zegara poprzez zabawę kostką. Metoda „Czytam, Rozwiązuję, Sprawdzam”, szczegółowo opisana w książce Johna Masona „Matematyczne Myślenie”, wprowadza uczniów w systematyczne rozwiązywanie zadań tekstowych, co ułatwia ich dalszą naukę.
Książka może być wykorzystywana zarówno podczas zajęć pozalekcyjnych, jak i do samodzielnej pracy ucznia zainteresowanego matematyką. Materiały z poszczególnych działów można realizować w dowolnej kolejności, co czyni zbiór elastycznym narzędziem edukacyjnym. Aby dodatkowo zachęcić uczniów do nauki matematyki, można zorganizować konkurs szkolny składający się z trzech części. Każda część poprzedzona jest wspólnym rozwiązywaniem zadań pod kierunkiem nauczyciela, co jest sukcesywnie realizowane w szkołach podstawowych w gminie Osielsko i Bydgoszcz.
Pomysł konkursu bazuje na sprawdzonej koncepcji toruńskiej Ligi Zadaniowej, organizowanej od 1987 roku z udziałem nauczycieli zaangażowanych w pracę z utalentowanymi uczniami i nauczanie matematyki. Konkurs ten jest inicjatywą Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Towarzystwa Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Inspiracją do stworzenia tego zbioru stały się nasze doświadczenia z pracy z matematycznie uzdolnionymi uczniami. Efektem jest zestaw interesujących zadań o różnorodnej tematyce, dostosowany do możliwości edukacyjnych trzeciej klasy. Zadania te poprzedzone są starannie dobranymi przykładami i doświadczeniami, które zachęcają do ich rozwiązywania poprzez manipulację, obserwację oraz wnioskowanie, przy użyciu klocków, kostek czy patyczków.
Zbiór zadań składa się z trzynastu działów, które obejmują ćwiczenia z zakresu techniki rachunkowej, zadań tekstowych oraz geometrycznych. Ćwiczenia te mają na celu rozwijanie zdolności dostrzegania prawidłowości oraz spostrzegawczości. Dzięki doświadczeniom uczniowie mogą odkrywać właściwości działań, rozwijać wyobraźnię przestrzenną, a także poznawać tajniki zegara poprzez zabawę kostką. Metoda „Czytam, Rozwiązuję, Sprawdzam”, szczegółowo opisana w książce Johna Masona „Matematyczne Myślenie”, wprowadza uczniów w systematyczne rozwiązywanie zadań tekstowych, co ułatwia ich dalszą naukę.
Książka może być wykorzystywana zarówno podczas zajęć pozalekcyjnych, jak i do samodzielnej pracy ucznia zainteresowanego matematyką. Materiały z poszczególnych działów można realizować w dowolnej kolejności, co czyni zbiór elastycznym narzędziem edukacyjnym. Aby dodatkowo zachęcić uczniów do nauki matematyki, można zorganizować konkurs szkolny składający się z trzech części. Każda część poprzedzona jest wspólnym rozwiązywaniem zadań pod kierunkiem nauczyciela, co jest sukcesywnie realizowane w szkołach podstawowych w gminie Osielsko i Bydgoszcz.
Pomysł konkursu bazuje na sprawdzonej koncepcji toruńskiej Ligi Zadaniowej, organizowanej od 1987 roku z udziałem nauczycieli zaangażowanych w pracę z utalentowanymi uczniami i nauczanie matematyki. Konkurs ten jest inicjatywą Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Towarzystwa Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych.
