Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mała firma w sieci. Narzędzia Google dla początkujących
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy postanowili stworzyć książkę, która pełni rolę przewodnika dla właścicieli małych firm, pokazując, jak wzmocnić swoją pozycję na rynku przy użyciu darmowych narzędzi internetowych. Czytelnicy dowiedzą się, jak zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce, skutecznie korzystać z AdWords, promować się na platformie społecznościowej Google+ oraz pracować "w chmurze". Ta kompaktowa książka została zaprojektowana tak, by przekazać jak najwięcej praktycznych wskazówek w możliwie krótkim czasie, pozwalając na efektywne działanie online przy minimalnych kosztach.
Książka koncentruje się na produktach Google, ponieważ są one powszechnie uznawane za jedne z najskuteczniejszych i najczęściej darmowych narzędzi wspomagających działalność internetową i zarządzanie firmą. Chociaż rynek oferuje wiele innych rozwiązań, Autorzy zachęcają do ich samodzielnego odkrywania. Ze względu na ograniczoną objętość książki, zdecydowano się jednak skupić na narzędziach oferowanych przez Google, aby dostarczyć czytelnikom konkretnych i użytecznych informacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy postanowili stworzyć książkę, która pełni rolę przewodnika dla właścicieli małych firm, pokazując, jak wzmocnić swoją pozycję na rynku przy użyciu darmowych narzędzi internetowych. Czytelnicy dowiedzą się, jak zwiększyć widoczność swojej strony w wyszukiwarce, skutecznie korzystać z AdWords, promować się na platformie społecznościowej Google+ oraz pracować "w chmurze". Ta kompaktowa książka została zaprojektowana tak, by przekazać jak najwięcej praktycznych wskazówek w możliwie krótkim czasie, pozwalając na efektywne działanie online przy minimalnych kosztach.
Książka koncentruje się na produktach Google, ponieważ są one powszechnie uznawane za jedne z najskuteczniejszych i najczęściej darmowych narzędzi wspomagających działalność internetową i zarządzanie firmą. Chociaż rynek oferuje wiele innych rozwiązań, Autorzy zachęcają do ich samodzielnego odkrywania. Ze względu na ograniczoną objętość książki, zdecydowano się jednak skupić na narzędziach oferowanych przez Google, aby dostarczyć czytelnikom konkretnych i użytecznych informacji.
