Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lubię ładnie pisać. Cz. 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poniższy zeszyt zawiera ćwiczenia do kaligrafii, które obejmują zarówno litery łacińskie, jak i polskie znaki, a także zmiękczenia i dwuznaki. Można go wykorzystać podczas lekcji, zajęć poprawczych, wyrównawczych czy podczas indywidualnej pracy z dzieckiem.
Każda karta pracy rozpoczyna się rysunkiem, który uczeń ma za zadanie poprawić. Stanowi to wstępne ćwiczenie grafomotoryczne, przygotowujące do pisania liter. Zadania są zorganizowane według wzrastającej trudności, zaczynając od pisania po wzorach literopodobnych w powiększonej liniaturze. Następnie dziecko przechodzi do kreślenia liter po śladzie, najpierw ciągłej linii, a potem przerywanej. Dopiero po tych przygotowujących ćwiczeniach następuje nauka pisania liter, sylab i wyrazów w potrójnej liniaturze.
Zeszyt wprowadza innowacyjne podejście do kaligrafii, polegające na jednoczesnej nauce pisania liter, wyrazów, prostych zdań oraz cyfr w kratkach. Dodatkowo, dzieci mogą ćwiczyć samodzielną pracę i kontrolę dzięki zastosowanemu systemowi kropek, strzałek, grotów i cyfr, które wskazują, jak zacząć, w jakim kierunku pisać oraz w jakiej kolejności wykonywać ruchy. W miarę postępów, te wskazówki stopniowo są usuwane.
Pierwsza część tej publikacji koncentruje się na ćwiczeniach kaligraficznych dotyczących liter łacińskich i polskich znaków.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poniższy zeszyt zawiera ćwiczenia do kaligrafii, które obejmują zarówno litery łacińskie, jak i polskie znaki, a także zmiękczenia i dwuznaki. Można go wykorzystać podczas lekcji, zajęć poprawczych, wyrównawczych czy podczas indywidualnej pracy z dzieckiem.
Każda karta pracy rozpoczyna się rysunkiem, który uczeń ma za zadanie poprawić. Stanowi to wstępne ćwiczenie grafomotoryczne, przygotowujące do pisania liter. Zadania są zorganizowane według wzrastającej trudności, zaczynając od pisania po wzorach literopodobnych w powiększonej liniaturze. Następnie dziecko przechodzi do kreślenia liter po śladzie, najpierw ciągłej linii, a potem przerywanej. Dopiero po tych przygotowujących ćwiczeniach następuje nauka pisania liter, sylab i wyrazów w potrójnej liniaturze.
Zeszyt wprowadza innowacyjne podejście do kaligrafii, polegające na jednoczesnej nauce pisania liter, wyrazów, prostych zdań oraz cyfr w kratkach. Dodatkowo, dzieci mogą ćwiczyć samodzielną pracę i kontrolę dzięki zastosowanemu systemowi kropek, strzałek, grotów i cyfr, które wskazują, jak zacząć, w jakim kierunku pisać oraz w jakiej kolejności wykonywać ruchy. W miarę postępów, te wskazówki stopniowo są usuwane.
Pierwsza część tej publikacji koncentruje się na ćwiczeniach kaligraficznych dotyczących liter łacińskich i polskich znaków.
