Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier...
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
- Helion.pl
- >> Gry
- >> Unity
Codziennie inna książka 30% taniej
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity Autor: Jacek RossObróć Zajrzyj do książki
Wydawnictwo: Helion Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 80 Druk: oprawa miękka Książka37,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna Ebook37,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaPrzenieś na półkę
Powiadom o dostępności audiobooka >>
Opis książkiCzytaj fragment- Lubisz klocki LEGO?
- Kochasz gry komputerowe?
- Chcesz połączyć te dwie pasje?
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.
Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!
- Instalacja niezbędnego oprogramowania
- Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame
- Tworzenie scen i zarządzanie obiektami
- Zastosowanie klocków specjalnych
- Publikacja gry w serwisie Unity Play
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
- Helion.pl
- >> Gry
- >> Unity
Codziennie inna książka 30% taniej
LEGO Microgame. Podstawy programowania gier w Unity Autor: Jacek RossObróć Zajrzyj do książki
Wydawnictwo: Helion Ocena: Bądź pierwszym, który oceni tę książkę Stron: 80 Druk: oprawa miękka Książka37,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna Ebook37,00 zł
Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępnaPrzenieś na półkę
Powiadom o dostępności audiobooka >>
Opis książkiCzytaj fragment- Lubisz klocki LEGO?
- Kochasz gry komputerowe?
- Chcesz połączyć te dwie pasje?
Klocków LEGO chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Znane i lubiane, zawsze są gwarancją świetnej zabawy. Dzięki Unity i stworzonemu we współpracy z marką LEGO(R) projektowi LEGO(R) Microgame każdy może opracować własną minigrę komputerową, której akcja dzieje się w świecie znanym z kolekcji popularnych klocków.
Jeśli lubisz dobrą zabawę i nie boisz się wyzwań, jeszcze dziś zainstaluj Unity i moduł LEGO(R) Microgame. Korzystając z nich - i z tej książki! - szybko opanujesz podstawy tworzenia gier, poznasz narzędzia programistyczne i rozwiniesz swoją kreatywność.
Nie trać czasu - świat gier stoi przed Tobą otworem!
- Instalacja niezbędnego oprogramowania
- Podstawy obsługi Unity i LEGO(R) Microgame
- Tworzenie scen i zarządzanie obiektami
- Zastosowanie klocków specjalnych
- Publikacja gry w serwisie Unity Play