Książka - Lean w biurze i usługach

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Lean w biurze i usługach

Lean w biurze i usługach

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Pracujesz w biurze bądź usługach i chciałbyś poznać zasady Lean management, by zastosować je w zarządzaniu?

Sięgnij po publikację Drew Lochera "Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym".

Unikatowy przewodnik "Lean w biurze i usługach" stworzony został przez praktyka dzielącego się swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Postawił ON sobie za cel objaśnienie czytelnikom, w jaki sposób zastosować metody Lean w zarządzaniu. Opisuje więc podstawowe narzędzia, szczegółowo wyjaśnia kluczowe koncepcje szczupłego zarządzania, prezentując przy tym ich zastosowanie w środowisku biurowym oraz usługowym. Autor analizuje zarządzanie strumieniem wartości, a następnie omawia takie zagadnienia jak praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący czy zarządzanie wizualne.

Rozkładając poszczególne koncepcje Lean na czynniki pierwsze, autor opisuje je oczywiście w kontekście pozaprodukcyjnym. Dzięki jego wyjaśnieniom nawet laik zrozumie, w jaki sposób zastosować poszczególne koncepcje. Autor posiłkuje się licznymi przykładami, omawiając zarówno obszary administracyjne zakładów produkcyjnych, jak i komórki funkcyjne większości firm usługowych. Przedstawia strategie wdrożeniowe, odnosząc je oddzielnie do każdej funkcji i działu w firmie. Omawia najczęstsze przeszkody, z jakimi można się zetknąć, wprowadzając zarządzanie Lean, a także podpowiada, jak ich uniknąć lub szybko sobie z nimi poradzić. Prezentuje praktyczne sposoby doskonalenia procesów administracyjnych i usługowych służących zwiększaniu ich efektywności i skuteczności. Dzięki swojemu doświadczeniu proponuje czytelnikowi zestaw prostych, sprawdzonych narzędzi. W publikacji znalazł się także zbiór formularzy, list kontrolnych, tabel, arkuszy i wzorów, które będą przydatne każdemu, kto rozpoczyna pracę z Lean.


Opinie o książce

Drew Locher w książce "Lean w biurze i usługach" prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury "Lean Thinking". Zastosowanie nowoczesnego "szczupłego" spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.

Jarosław Siarkiewicz, Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.

Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samym, ich pracownikom oraz procesom.

Glenn Marshall, Nortrop Grumman Shipbuilding

Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją.

Bill Beer, Wenger Corporation

Napisany prostym językiem przewodnik po tym, jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacje stały się bardziej efektywne i wydajne. Gorąco polecam.

Mike Robinson, menedżer, Corning Cable Systems

Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. (...) Szczerze polecam tę książkę.

Brian Maskell, BMA Inc.

Książka Lochera to jest to! Każde kluczowe narzędzie Lean omówione jest wystarczająco prosto, aby zrozumiał je laik, a jednocześnie dostatecznie szczegółowo, aby skorzystał z uwag również doświadczony praktyk Lean.

Allan R. Coletta, siemens Healthcare Diagnostics, Inc.


O autorze

Drew Locher jest dyrektorem zarządzającym do spraw zarządzania zmianą w konsorcjum CMA. Jest też współautorem i autorem kilku publikacji dotyczących Lean.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Pracujesz w biurze bądź usługach i chciałbyś poznać zasady Lean management, by zastosować je w zarządzaniu?

Sięgnij po publikację Drew Lochera "Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym".

Unikatowy przewodnik "Lean w biurze i usługach" stworzony został przez praktyka dzielącego się swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Postawił ON sobie za cel objaśnienie czytelnikom, w jaki sposób zastosować metody Lean w zarządzaniu. Opisuje więc podstawowe narzędzia, szczegółowo wyjaśnia kluczowe koncepcje szczupłego zarządzania, prezentując przy tym ich zastosowanie w środowisku biurowym oraz usługowym. Autor analizuje zarządzanie strumieniem wartości, a następnie omawia takie zagadnienia jak praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący czy zarządzanie wizualne.

Rozkładając poszczególne koncepcje Lean na czynniki pierwsze, autor opisuje je oczywiście w kontekście pozaprodukcyjnym. Dzięki jego wyjaśnieniom nawet laik zrozumie, w jaki sposób zastosować poszczególne koncepcje. Autor posiłkuje się licznymi przykładami, omawiając zarówno obszary administracyjne zakładów produkcyjnych, jak i komórki funkcyjne większości firm usługowych. Przedstawia strategie wdrożeniowe, odnosząc je oddzielnie do każdej funkcji i działu w firmie. Omawia najczęstsze przeszkody, z jakimi można się zetknąć, wprowadzając zarządzanie Lean, a także podpowiada, jak ich uniknąć lub szybko sobie z nimi poradzić. Prezentuje praktyczne sposoby doskonalenia procesów administracyjnych i usługowych służących zwiększaniu ich efektywności i skuteczności. Dzięki swojemu doświadczeniu proponuje czytelnikowi zestaw prostych, sprawdzonych narzędzi. W publikacji znalazł się także zbiór formularzy, list kontrolnych, tabel, arkuszy i wzorów, które będą przydatne każdemu, kto rozpoczyna pracę z Lean.


Opinie o książce

Drew Locher w książce "Lean w biurze i usługach" prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury "Lean Thinking". Zastosowanie nowoczesnego "szczupłego" spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.

Jarosław Siarkiewicz, Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.

Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samym, ich pracownikom oraz procesom.

Glenn Marshall, Nortrop Grumman Shipbuilding

Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją.

Bill Beer, Wenger Corporation

Napisany prostym językiem przewodnik po tym, jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacje stały się bardziej efektywne i wydajne. Gorąco polecam.

Mike Robinson, menedżer, Corning Cable Systems

Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. (...) Szczerze polecam tę książkę.

Brian Maskell, BMA Inc.

Książka Lochera to jest to! Każde kluczowe narzędzie Lean omówione jest wystarczająco prosto, aby zrozumiał je laik, a jednocześnie dostatecznie szczegółowo, aby skorzystał z uwag również doświadczony praktyk Lean.

Allan R. Coletta, siemens Healthcare Diagnostics, Inc.


O autorze

Drew Locher jest dyrektorem zarządzającym do spraw zarządzania zmianą w konsorcjum CMA. Jest też współautorem i autorem kilku publikacji dotyczących Lean.

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 232

Rok wydania: 2012

Rozmiar: 16 x 23 mm

ID: 9788377461853

Autorzy: Drew Locher

Wydawnictwo: MT Biznes

Inne książki: Drew Locher

Miękka ze... , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 17.86 zł 49.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 17.84 zł 49.90 zł

Inne książki: Zarządzanie

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 12.82 zł 60.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 32.61 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 26.64 zł 59.74 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 22.53 zł 49.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 26.43 zł 39.90 zł

Oprawa bro... , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 30.42 zł 39.00 zł

Gąbkowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 35.64 zł 39.90 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info