Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Lean w biurze i usługach
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pracujesz w biurze bądź usługach i chciałbyś poznać zasady Lean management, by zastosować je w zarządzaniu?
Sięgnij po publikację Drew Lochera "Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym".
Unikatowy przewodnik "Lean w biurze i usługach" stworzony został przez praktyka dzielącego się swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Postawił ON sobie za cel objaśnienie czytelnikom, w jaki sposób zastosować metody Lean w zarządzaniu. Opisuje więc podstawowe narzędzia, szczegółowo wyjaśnia kluczowe koncepcje szczupłego zarządzania, prezentując przy tym ich zastosowanie w środowisku biurowym oraz usługowym. Autor analizuje zarządzanie strumieniem wartości, a następnie omawia takie zagadnienia jak praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący czy zarządzanie wizualne.
Rozkładając poszczególne koncepcje Lean na czynniki pierwsze, autor opisuje je oczywiście w kontekście pozaprodukcyjnym. Dzięki jego wyjaśnieniom nawet laik zrozumie, w jaki sposób zastosować poszczególne koncepcje. Autor posiłkuje się licznymi przykładami, omawiając zarówno obszary administracyjne zakładów produkcyjnych, jak i komórki funkcyjne większości firm usługowych. Przedstawia strategie wdrożeniowe, odnosząc je oddzielnie do każdej funkcji i działu w firmie. Omawia najczęstsze przeszkody, z jakimi można się zetknąć, wprowadzając zarządzanie Lean, a także podpowiada, jak ich uniknąć lub szybko sobie z nimi poradzić. Prezentuje praktyczne sposoby doskonalenia procesów administracyjnych i usługowych służących zwiększaniu ich efektywności i skuteczności. Dzięki swojemu doświadczeniu proponuje czytelnikowi zestaw prostych, sprawdzonych narzędzi. W publikacji znalazł się także zbiór formularzy, list kontrolnych, tabel, arkuszy i wzorów, które będą przydatne każdemu, kto rozpoczyna pracę z Lean.
Opinie o książce
Drew Locher w książce "Lean w biurze i usługach" prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury "Lean Thinking". Zastosowanie nowoczesnego "szczupłego" spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.
Jarosław Siarkiewicz, Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samym, ich pracownikom oraz procesom.
Glenn Marshall, Nortrop Grumman Shipbuilding
Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją.
Bill Beer, Wenger Corporation
Napisany prostym językiem przewodnik po tym, jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacje stały się bardziej efektywne i wydajne. Gorąco polecam.
Mike Robinson, menedżer, Corning Cable Systems
Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. (...) Szczerze polecam tę książkę.
Brian Maskell, BMA Inc.
Książka Lochera to jest to! Każde kluczowe narzędzie Lean omówione jest wystarczająco prosto, aby zrozumiał je laik, a jednocześnie dostatecznie szczegółowo, aby skorzystał z uwag również doświadczony praktyk Lean.
Allan R. Coletta, siemens Healthcare Diagnostics, Inc.
O autorze
Drew Locher jest dyrektorem zarządzającym do spraw zarządzania zmianą w konsorcjum CMA. Jest też współautorem i autorem kilku publikacji dotyczących Lean.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pracujesz w biurze bądź usługach i chciałbyś poznać zasady Lean management, by zastosować je w zarządzaniu?
Sięgnij po publikację Drew Lochera "Lean w biurze i usługach. Przewodnik po zasadach szczupłego zarządzania w środowisku pozaprodukcyjnym".
Unikatowy przewodnik "Lean w biurze i usługach" stworzony został przez praktyka dzielącego się swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Postawił ON sobie za cel objaśnienie czytelnikom, w jaki sposób zastosować metody Lean w zarządzaniu. Opisuje więc podstawowe narzędzia, szczegółowo wyjaśnia kluczowe koncepcje szczupłego zarządzania, prezentując przy tym ich zastosowanie w środowisku biurowym oraz usługowym. Autor analizuje zarządzanie strumieniem wartości, a następnie omawia takie zagadnienia jak praca standardowa, przepływ, zrównoważony system ssący czy zarządzanie wizualne.
Rozkładając poszczególne koncepcje Lean na czynniki pierwsze, autor opisuje je oczywiście w kontekście pozaprodukcyjnym. Dzięki jego wyjaśnieniom nawet laik zrozumie, w jaki sposób zastosować poszczególne koncepcje. Autor posiłkuje się licznymi przykładami, omawiając zarówno obszary administracyjne zakładów produkcyjnych, jak i komórki funkcyjne większości firm usługowych. Przedstawia strategie wdrożeniowe, odnosząc je oddzielnie do każdej funkcji i działu w firmie. Omawia najczęstsze przeszkody, z jakimi można się zetknąć, wprowadzając zarządzanie Lean, a także podpowiada, jak ich uniknąć lub szybko sobie z nimi poradzić. Prezentuje praktyczne sposoby doskonalenia procesów administracyjnych i usługowych służących zwiększaniu ich efektywności i skuteczności. Dzięki swojemu doświadczeniu proponuje czytelnikowi zestaw prostych, sprawdzonych narzędzi. W publikacji znalazł się także zbiór formularzy, list kontrolnych, tabel, arkuszy i wzorów, które będą przydatne każdemu, kto rozpoczyna pracę z Lean.
Opinie o książce
Drew Locher w książce "Lean w biurze i usługach" prezentuje praktyczne sposoby, jak doskonalić procesy administracyjne i usługowe, aby zwiększać ich skuteczność i efektywność. Proponuje zestaw prostych i sprawdzonych narzędzi przy jednoczesnym kształtowaniu w organizacji kultury "Lean Thinking". Zastosowanie nowoczesnego "szczupłego" spojrzenia na procesy administracyjne i usługowe to dziś istotny element zdobywania przewagi konkurencyjnej na rynku, a zarządzanie strumieniami wartości jest nie tylko możliwe, ale również konieczne. Polecam książkę, w której Drew Locher przedstawia sprawdzone przez wiele organizacji rozwiązania.
Jarosław Siarkiewicz, Prezes Zarządu Akademia Białego Kruka Sp. z o.o.
Prosty poradnik, który pomoże liderom w przeprowadzeniu transformacji niosącej korzyści im samym, ich pracownikom oraz procesom.
Glenn Marshall, Nortrop Grumman Shipbuilding
Drew jest jednym z niewielu praktyków, którzy naprawdę rozumieją różnicę pomiędzy szczupłym przedsiębiorstwem a szczupłą produkcją.
Bill Beer, Wenger Corporation
Napisany prostym językiem przewodnik po tym, jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacje stały się bardziej efektywne i wydajne. Gorąco polecam.
Mike Robinson, menedżer, Corning Cable Systems
Jasne i precyzyjne metody stosowania szczupłego myślenia w procesach wspierających i administracyjnych, które sprawdzają się w prawie każdej branży. (...) Szczerze polecam tę książkę.
Brian Maskell, BMA Inc.
Książka Lochera to jest to! Każde kluczowe narzędzie Lean omówione jest wystarczająco prosto, aby zrozumiał je laik, a jednocześnie dostatecznie szczegółowo, aby skorzystał z uwag również doświadczony praktyk Lean.
Allan R. Coletta, siemens Healthcare Diagnostics, Inc.
O autorze
Drew Locher jest dyrektorem zarządzającym do spraw zarządzania zmianą w konsorcjum CMA. Jest też współautorem i autorem kilku publikacji dotyczących Lean.