InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja zawiera karty pracy oraz płytę z zakresu percepcji słuchowej.
Karty pracy ćwiczą słuch fonematyczny oraz umożliwiają samodzielną pracę ucznia poprzez redukcję podpowiedzi wizualnych oraz słuchowych. Ponadto celem kart pracy jest rozwijanie percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, umiejętności kojarzenia, sprawności grafomotorycznych poprzez oddziaływanie wielomodalne oraz na różnych płaszczyznach.
Materiał jest skierowany przede wszystkim do pedagogów specjalnych, psychologów, terapeutów pracujących z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Materiały mogą być także wykorzystywane w pracy terapeutycznej z uczniami z całościowymi zanburzeniami rozwoju, opóźnionym rozwojem mowy czy deficytami percepcji słuchowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja zawiera karty pracy oraz płytę z zakresu percepcji słuchowej.
Karty pracy ćwiczą słuch fonematyczny oraz umożliwiają samodzielną pracę ucznia poprzez redukcję podpowiedzi wizualnych oraz słuchowych. Ponadto celem kart pracy jest rozwijanie percepcji wzrokowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej, umiejętności kojarzenia, sprawności grafomotorycznych poprzez oddziaływanie wielomodalne oraz na różnych płaszczyznach.
Materiał jest skierowany przede wszystkim do pedagogów specjalnych, psychologów, terapeutów pracujących z młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym. Materiały mogą być także wykorzystywane w pracy terapeutycznej z uczniami z całościowymi zanburzeniami rozwoju, opóźnionym rozwojem mowy czy deficytami percepcji słuchowej.