InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Odbiorcami naszych gier są uczniowie zreformowanej szkoły podstawowej, od 4 aż po 8 klasę.
Niniejsza publikacja jest próbą odpowiedzi na nurtujące nas, nauczycieli, pytanie, jak sprawić, by matematyka przestała się kojarzyć uczniom tylko z nudnymi lekcjami i żmudnymi rachunkami. Często do uzyskania takiego efektu wykorzystujemy skomplikowaną technologię komputerową i multimedialną, zapominając o tym, że pod ręką mamy proste i równie atrakcyjne środki. Strategiczne gry planszowe przeżywają obecnie rozkwit i cieszą się dużą popularnością. Papierowa plansza i karty mogą stanowić alternatywę dla komputera i multimedialnych środków przekazu, którymi młody człowiek atakowany jest na co dzień. Mogą one sprawić, że uczniowie będą aktywnymi uczestnikami procesu dydaktycznego, a nie tylko biernymi jego odbiorcami.
Tematyka pierwszej części omawia tematykę liczb rzeczywistych, działań na tych liczbach oraz wyrażeń algebraicznych.
Każda gra zawiera szczegółową instrukcję wraz z ogólnymi informacjami na temat treści zadań i opisem umiejętności kształconych podczas rozgrywki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Odbiorcami naszych gier są uczniowie zreformowanej szkoły podstawowej, od 4 aż po 8 klasę.
Niniejsza publikacja jest próbą odpowiedzi na nurtujące nas, nauczycieli, pytanie, jak sprawić, by matematyka przestała się kojarzyć uczniom tylko z nudnymi lekcjami i żmudnymi rachunkami. Często do uzyskania takiego efektu wykorzystujemy skomplikowaną technologię komputerową i multimedialną, zapominając o tym, że pod ręką mamy proste i równie atrakcyjne środki. Strategiczne gry planszowe przeżywają obecnie rozkwit i cieszą się dużą popularnością. Papierowa plansza i karty mogą stanowić alternatywę dla komputera i multimedialnych środków przekazu, którymi młody człowiek atakowany jest na co dzień. Mogą one sprawić, że uczniowie będą aktywnymi uczestnikami procesu dydaktycznego, a nie tylko biernymi jego odbiorcami.
Tematyka pierwszej części omawia tematykę liczb rzeczywistych, działań na tych liczbach oraz wyrażeń algebraicznych.
Każda gra zawiera szczegółową instrukcję wraz z ogólnymi informacjami na temat treści zadań i opisem umiejętności kształconych podczas rozgrywki.