Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing Drakuli. Jak zarabiać na ludzkich strachach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podczas lektury tej książki możecie poczuć nagłe przebłyski strachu. W takich momentach warto jeszcze raz prześledzić treść danego rozdziału i zanotować, jakie rozwiązania proponują autorzy, aby uzmysłowić sobie, że nie ma powodów do obaw. Naukowcy zidentyfikowali ponad 40 000 typów fobii, obejmujących lęk przed starzeniem się, samotnością, ciemnością, bibliotekami, czy nawet deszczem. Marketolodzy znakomicie wykorzystują te lęki, sprzedając nam produkty takie jak kremy przeciwzmarszczkowe, nowe plany taryfowe zapewniające stały kontakt, długowieczne żarówki LED, e-booki, czy impregnaty do ochrony przed wilgocią.
Znani rosyjscy marketolodzy zbadali najbardziej powszechne i niezwykłe ludzkie lęki, proponując bogaty zestaw unikalnych pomysłów, które nikt dotąd nie zrealizował. Ich koncepcje pokazują, w jaki sposób można obrócić obawy ludzi na korzyść biznesową. Książka skierowana jest do ambitnych marketologów, wszechstronnych specjalistów sprzedaży, liderów innowacyjnych firm oraz wszystkich, którzy kiedykolwiek się czegoś bali. Została napisana z erudycją i humorem, co sprawia, że nawet skomplikowane, głównie greckiego pochodzenia nazwy fobii stają się bardziej przystępne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podczas lektury tej książki możecie poczuć nagłe przebłyski strachu. W takich momentach warto jeszcze raz prześledzić treść danego rozdziału i zanotować, jakie rozwiązania proponują autorzy, aby uzmysłowić sobie, że nie ma powodów do obaw. Naukowcy zidentyfikowali ponad 40 000 typów fobii, obejmujących lęk przed starzeniem się, samotnością, ciemnością, bibliotekami, czy nawet deszczem. Marketolodzy znakomicie wykorzystują te lęki, sprzedając nam produkty takie jak kremy przeciwzmarszczkowe, nowe plany taryfowe zapewniające stały kontakt, długowieczne żarówki LED, e-booki, czy impregnaty do ochrony przed wilgocią.
Znani rosyjscy marketolodzy zbadali najbardziej powszechne i niezwykłe ludzkie lęki, proponując bogaty zestaw unikalnych pomysłów, które nikt dotąd nie zrealizował. Ich koncepcje pokazują, w jaki sposób można obrócić obawy ludzi na korzyść biznesową. Książka skierowana jest do ambitnych marketologów, wszechstronnych specjalistów sprzedaży, liderów innowacyjnych firm oraz wszystkich, którzy kiedykolwiek się czegoś bali. Została napisana z erudycją i humorem, co sprawia, że nawet skomplikowane, głównie greckiego pochodzenia nazwy fobii stają się bardziej przystępne.
