Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jako towar książka jako znak
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury.
„Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć redefinicję obiegów literackich (traktowanych jako »obiegi książkowe«) oraz koncepcję odbiorcy, będącego zarazem empirycznym czytelnikiem, konsumentem, a nierzadko również internetowym recenzentem. Na uwagę zasługuje także analiza reklamowych not wydawniczych, stanowiących rodzaj interpretacji i będących jednocześnie swoistą manipulacją ze strony wydawców, kształtującą coś, co autor nazywa »prerecepcją«. Marcin Rychlewski wprowadza również dwa niezwykle kluczowe pojęcia: pasma przenoszenia i pasma estetycznego, wskazując na wzajemną korelację obydwu pasm w procesie kreowania sukcesu komercyjnego książki. Polemizuje ponadto ze słynną tezą Marshalla McLuhana o końcu »epoki słowa drukowanego«. Okazuje się, że jest wprost przeciwnie. Mimo że żyjemy w kulturze mediów elektronicznych, słowo drukowane nie zostało wcale całkowicie zdetronizowane” (prof. Bogumiła Kaniewska).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury.
„Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć redefinicję obiegów literackich (traktowanych jako »obiegi książkowe«) oraz koncepcję odbiorcy, będącego zarazem empirycznym czytelnikiem, konsumentem, a nierzadko również internetowym recenzentem. Na uwagę zasługuje także analiza reklamowych not wydawniczych, stanowiących rodzaj interpretacji i będących jednocześnie swoistą manipulacją ze strony wydawców, kształtującą coś, co autor nazywa »prerecepcją«. Marcin Rychlewski wprowadza również dwa niezwykle kluczowe pojęcia: pasma przenoszenia i pasma estetycznego, wskazując na wzajemną korelację obydwu pasm w procesie kreowania sukcesu komercyjnego książki. Polemizuje ponadto ze słynną tezą Marshalla McLuhana o końcu »epoki słowa drukowanego«. Okazuje się, że jest wprost przeciwnie. Mimo że żyjemy w kulturze mediów elektronicznych, słowo drukowane nie zostało wcale całkowicie zdetronizowane” (prof. Bogumiła Kaniewska).
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 7.00 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 202
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 120 x 195 mm
ID: 9788363434113
Autorzy: Marcin Rychlewski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Katedra
Inne wydania książki: Książka jako towar książka jako znak
7.00 zł
jak nowa
-
7.00 zł
jak nowa
Taniej o 23.03 zł 30.03 zł
Inne książki: Marcin Rychlewski
23.68 zł
jak nowa
-
23.68 zł
jak nowa
-
20.44 zł
dobry
Taniej o 2.05 zł 25.73 zł
7.00 zł
jak nowa
-
7.00 zł
jak nowa
Taniej o 23.03 zł 30.03 zł
9.08 zł
widoczne ślady używania
-
9.08 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 25.92 zł 35.00 zł
10.62 zł
dobry
-
10.62 zł
dobry
-
8.79 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 9.28 zł 19.90 zł
7.06 zł
jak nowa
-
7.06 zł
jak nowa
-
5.15 zł
dobry
Taniej o 16.84 zł 23.90 zł
7.00 zł
jak nowa
-
7.00 zł
jak nowa
Taniej o 28.00 zł 35.00 zł
4.70 zł
jak nowa
-
4.70 zł
jak nowa
-
4.43 zł
dobry
Taniej o 19.20 zł 23.90 zł
Inne książki: Kulturoznawstwo, antropologia
12.87 zł
dobry
-
12.87 zł
dobry
Taniej o 66.13 zł 79.00 zł
17.61 zł
jak nowa
-
17.61 zł
jak nowa
Taniej o 17.29 zł 34.90 zł
21.47 zł
jak nowa
-
21.47 zł
jak nowa
Taniej o 30.23 zł 51.70 zł
38.37 zł
jak nowa
-
38.37 zł
jak nowa
-
39.11 zł
dobry
Taniej o 120.63 zł 159.00 zł
17.49 zł
jak nowa
-
17.49 zł
jak nowa
Taniej o 16.41 zł 33.90 zł
49.52 zł
jak nowa
-
49.52 zł
jak nowa
404.99 zł
dobry
-
404.99 zł
dobry
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew