Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Excel 2010. Praktyczny kurs
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010 to niezwykle intuicyjna w obsłudze aplikacja. Jeśli tylko umiemy wprowadzać i zaznaczać dane, reszta pracy sprowadza się w większości do klikania odpowiednich opcji. „Excel 2010. Praktyczny kurs”, to podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu. Dzięki tej książce odkryjesz wielkie możliwości tej aplikacji i będziesz mógł je wykorzystać w codziennej pracy. Liczne ćwiczenia ułatwią Ci opanowanie w krótkim czasie: ·wprowadzania i edycji danych, ·pracy z tabelami, ·formatowania arkusza (komórek, kolumn, wierszy), ·tworzenia formuł obliczeniowych i stosowanie wybranych funkcji, ·sortowania danych, ·tworzenia wykresów, ·korzystania z wielu arkuszy w skoroszycie, ·zapisywania i drukowania arkusza.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Arkusz kalkulacyjny MS Excel 2010 to niezwykle intuicyjna w obsłudze aplikacja. Jeśli tylko umiemy wprowadzać i zaznaczać dane, reszta pracy sprowadza się w większości do klikania odpowiednich opcji. „Excel 2010. Praktyczny kurs”, to podręcznik do samodzielnej nauki korzystania z najnowszej wersji programu. Dzięki tej książce odkryjesz wielkie możliwości tej aplikacji i będziesz mógł je wykorzystać w codziennej pracy. Liczne ćwiczenia ułatwią Ci opanowanie w krótkim czasie: ·wprowadzania i edycji danych, ·pracy z tabelami, ·formatowania arkusza (komórek, kolumn, wierszy), ·tworzenia formuł obliczeniowych i stosowanie wybranych funkcji, ·sortowania danych, ·tworzenia wykresów, ·korzystania z wielu arkuszy w skoroszycie, ·zapisywania i drukowania arkusza.