InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka omawia wynikające z Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej granice dopuszczalności funkcjonowania w systemie dochodów jednostek samorządu terytorialnego instytucji korekcyjno-wyrównawczej, przyjmującej normatywną postać wpłat na część równoważącą (regionalną) subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego. Konieczność poszukiwania tych granic wynika z faktu, iż wpłaty korekcyjno-wyrównawcze są instytucją niewymienioną w Konstytucji RP, zaś ich normatywna konstrukcja oraz skutki, jakie wywołują, czynią je istotnym odstępstwem od konstytucyjnie ukształtowanych zasad wyposażania jednostek samorządu terytorialnego w dochody przez centrum. Autorka postawiła sobie za cel zbadanie, czy i na ile istnienie systemu korekcyjno-wyrównawczego, zmieniającego efekty gromadzenia przez jednostki samorządu terytorialnego dochodów własnych i dochodów transferowych jest nieodzownym składnikiem systemu finansowego samorządów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka omawia wynikające z Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej granice dopuszczalności funkcjonowania w systemie dochodów jednostek samorządu terytorialnego instytucji korekcyjno-wyrównawczej, przyjmującej normatywną postać wpłat na część równoważącą (regionalną) subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego. Konieczność poszukiwania tych granic wynika z faktu, iż wpłaty korekcyjno-wyrównawcze są instytucją niewymienioną w Konstytucji RP, zaś ich normatywna konstrukcja oraz skutki, jakie wywołują, czynią je istotnym odstępstwem od konstytucyjnie ukształtowanych zasad wyposażania jednostek samorządu terytorialnego w dochody przez centrum. Autorka postawiła sobie za cel zbadanie, czy i na ile istnienie systemu korekcyjno-wyrównawczego, zmieniającego efekty gromadzenia przez jednostki samorządu terytorialnego dochodów własnych i dochodów transferowych jest nieodzownym składnikiem systemu finansowego samorządów.