InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zbiór ten zawiera zadania z konkursów matematycznych dla dla uczniów szkół podstawowych organizowanych w województwie kujawsko - pomorskim w latach 2000-2017. Zadania nie wykraczają poza obowiązujący program nauczania. Są to za dania o podwyższonym stopniu trudności, które mogą być przydatne w pracy z uczniami uzdolnionymi matematycznie. Konkurs matematyczny w województwie kujawsko - pomorskim organizowany jest pod patronatem Kuratorium Oświaty i przebiega w trzech etapach: szkolnym, rejonowym i wojewódzkim (finał).
W roku szkolnym 2009/2010 zmieniony został regulamin konkursów przedmiotowych. W konkursie matematycznym m. in. skrócono czas rozwiązywania
zadań. W związku z tym zmieniona została liczba zadań w każdym z etapów. W etapie szkolnym uczniowie rozwiązywali zadania zamknięte i zadania otwarte. W zadaniach zamkniętych podano cztery odpowiedzi: A, B, C, D, z których jedna, dwie lub trzy są poprawne. Za jedno zadanie zamknięte uczeń może uzyskać od 0 do 4 punktów (za każdą dobrze wybraną lub nie wybraną odpowiedź 1 punkt). W etapie rejonowym uczniowie rozwiązywali cztery zadania otwarte. Etap wojewódzki w dalszym ciągu, pozostał dwuczęściowy. W pierwszej części były cztery zadania otwarte, druga część nie została zmieniona i zawierała 10 krótkich zadań.
Laureaci konkursu zwolnieni są ze sprawdzianu po szkole podstawowej. Oprócz zadań konkursowych w zbiorze znajdują się zadania do samodzielnego rozwiązania.
W drugiej części zbioru znajdują się odpowiedzi, wskazówki i szkice rozwiązań. Celowo nie zamieszczamy pełnych rozwiązań do wszystkich zadań, aby nie psuć przyjemności samodzielnego rozwiązywania zadań przez uczniów. Zdajemy sobie sprawę, że proponowane przez nas szkice rozwiązań nie są jedyne, co potwierdza się podczas każdego konkursu. Zachęcamy więc do poszukiwania
własnych, być może ciekawszych i bardziej oryginalnych rozwiązań. W rozwiązaniach finału edycji 2005/2006 zamieściłyśmy ciekawsze rozwiązania uczniowskie. Są one w wersji oryginalnej, tylko w rozwiązaniach algebraicznych poczyniłyśmy pewne skróty.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zbiór ten zawiera zadania z konkursów matematycznych dla dla uczniów szkół podstawowych organizowanych w województwie kujawsko - pomorskim w latach 2000-2017. Zadania nie wykraczają poza obowiązujący program nauczania. Są to za dania o podwyższonym stopniu trudności, które mogą być przydatne w pracy z uczniami uzdolnionymi matematycznie. Konkurs matematyczny w województwie kujawsko - pomorskim organizowany jest pod patronatem Kuratorium Oświaty i przebiega w trzech etapach: szkolnym, rejonowym i wojewódzkim (finał).
W roku szkolnym 2009/2010 zmieniony został regulamin konkursów przedmiotowych. W konkursie matematycznym m. in. skrócono czas rozwiązywania
zadań. W związku z tym zmieniona została liczba zadań w każdym z etapów. W etapie szkolnym uczniowie rozwiązywali zadania zamknięte i zadania otwarte. W zadaniach zamkniętych podano cztery odpowiedzi: A, B, C, D, z których jedna, dwie lub trzy są poprawne. Za jedno zadanie zamknięte uczeń może uzyskać od 0 do 4 punktów (za każdą dobrze wybraną lub nie wybraną odpowiedź 1 punkt). W etapie rejonowym uczniowie rozwiązywali cztery zadania otwarte. Etap wojewódzki w dalszym ciągu, pozostał dwuczęściowy. W pierwszej części były cztery zadania otwarte, druga część nie została zmieniona i zawierała 10 krótkich zadań.
Laureaci konkursu zwolnieni są ze sprawdzianu po szkole podstawowej. Oprócz zadań konkursowych w zbiorze znajdują się zadania do samodzielnego rozwiązania.
W drugiej części zbioru znajdują się odpowiedzi, wskazówki i szkice rozwiązań. Celowo nie zamieszczamy pełnych rozwiązań do wszystkich zadań, aby nie psuć przyjemności samodzielnego rozwiązywania zadań przez uczniów. Zdajemy sobie sprawę, że proponowane przez nas szkice rozwiązań nie są jedyne, co potwierdza się podczas każdego konkursu. Zachęcamy więc do poszukiwania
własnych, być może ciekawszych i bardziej oryginalnych rozwiązań. W rozwiązaniach finału edycji 2005/2006 zamieściłyśmy ciekawsze rozwiązania uczniowskie. Są one w wersji oryginalnej, tylko w rozwiązaniach algebraicznych poczyniłyśmy pewne skróty.