Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Konflikt, szacunek, zgoda. Porozumienie bez przemocy w praktyce biznesowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Aby zrozumieć zasady Porozumienia bez Przemocy, warto najpierw zgłębić dwa jego kluczowe elementy: empatię i konflikt. Empatia definiowana jest tutaj jako pełne skupienie i obecność, natomiast konflikt to przede wszystkim spotkanie różnych sposobów radzenia sobie z wyzwaniami życia. Zamiast postrzegać konflikt jako zagrożenie, zwolennicy tej metody traktują go jako okazję do nawiązania głębokiego i wartościowego kontaktu, który uwzględnia potrzeby obu stron. To podejście jest korzystne zarówno w relacjach osobistych, jak i zawodowych.
Autorki książki pragną dzielić się swoją wiedzą na temat pracy z konfliktami w duchu Porozumienia bez Przemocy. Korzystając z bogatego doświadczenia w coachingu i mediacji, starają się rozmontować stereotypy związane z konfliktami i zachęcić do budowania dialogu w różnych sferach życia. Dzięki tej książce czytelnicy zostają wyposażeni w niezbędne narzędzia, które pomagają przejść od stadium problemów do fazy konstruktywnych rozwiązań, unikając jednocześnie przemocy.
Zapraszamy do uczestnictwa w fascynującej podróży: odkrywaniu siebie oraz przyglądaniu się własnym reakcjom w obliczu konfliktów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Aby zrozumieć zasady Porozumienia bez Przemocy, warto najpierw zgłębić dwa jego kluczowe elementy: empatię i konflikt. Empatia definiowana jest tutaj jako pełne skupienie i obecność, natomiast konflikt to przede wszystkim spotkanie różnych sposobów radzenia sobie z wyzwaniami życia. Zamiast postrzegać konflikt jako zagrożenie, zwolennicy tej metody traktują go jako okazję do nawiązania głębokiego i wartościowego kontaktu, który uwzględnia potrzeby obu stron. To podejście jest korzystne zarówno w relacjach osobistych, jak i zawodowych.
Autorki książki pragną dzielić się swoją wiedzą na temat pracy z konfliktami w duchu Porozumienia bez Przemocy. Korzystając z bogatego doświadczenia w coachingu i mediacji, starają się rozmontować stereotypy związane z konfliktami i zachęcić do budowania dialogu w różnych sferach życia. Dzięki tej książce czytelnicy zostają wyposażeni w niezbędne narzędzia, które pomagają przejść od stadium problemów do fazy konstruktywnych rozwiązań, unikając jednocześnie przemocy.
Zapraszamy do uczestnictwa w fascynującej podróży: odkrywaniu siebie oraz przyglądaniu się własnym reakcjom w obliczu konfliktów.
