Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
KOMUNIKACJA RYNKOWA STRATEGIE I INSTRUMENTY
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Komunikacja rynkowa zyskuje na znaczeniu jako kluczowy obszar badań dla specjalistów od marketingu. Jej interdyscyplinarny charakter skłania do głębszych analiz dotyczących wpływu tej sfery na strategie przedsiębiorstw oraz budowanie przewagi konkurencyjnej. Zmiany wynikające z globalizacji gospodarki, dynamiczny rozwój technologii, wzmocnienie pozycji konsumentów, czy wpływ mediów społecznościowych, tylko podkreślają rosnące znaczenie komunikacji w działaniach rynkowych. W ostatnich latach zwiększone zainteresowanie praktyków gospodarczych prowadzi do konieczności badania tych aspektów, co pozwala na formułowanie wniosków i generalizacji dotyczących funkcjonowania procesów oraz narzędzi komunikacji marketingowej, stosowanej przez firmy na różnych rynkach. Badania empiryczne przeprowadzane przez ośrodki akademickie w zakresie komunikacji rynkowej przyczyniają się do lepszego zrozumienia kluczowych pojęć oraz wyjaśnienia zależności pomiędzy różnorodnymi obszarami tej dziedziny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Komunikacja rynkowa zyskuje na znaczeniu jako kluczowy obszar badań dla specjalistów od marketingu. Jej interdyscyplinarny charakter skłania do głębszych analiz dotyczących wpływu tej sfery na strategie przedsiębiorstw oraz budowanie przewagi konkurencyjnej. Zmiany wynikające z globalizacji gospodarki, dynamiczny rozwój technologii, wzmocnienie pozycji konsumentów, czy wpływ mediów społecznościowych, tylko podkreślają rosnące znaczenie komunikacji w działaniach rynkowych. W ostatnich latach zwiększone zainteresowanie praktyków gospodarczych prowadzi do konieczności badania tych aspektów, co pozwala na formułowanie wniosków i generalizacji dotyczących funkcjonowania procesów oraz narzędzi komunikacji marketingowej, stosowanej przez firmy na różnych rynkach. Badania empiryczne przeprowadzane przez ośrodki akademickie w zakresie komunikacji rynkowej przyczyniają się do lepszego zrozumienia kluczowych pojęć oraz wyjaśnienia zależności pomiędzy różnorodnymi obszarami tej dziedziny.
