Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wstęp co wyróżnia dobrych mówców i skutecznych rozmówców
Cześć 1. NARRACJA, o uwodzicielskiej sile fabuły
Cześć 2. DIATRYBA, czyli o tym, że warto mówić do kogoś, kogo nie ma
Cześć 3. GRA SŁÓW, czyli o pożytkach z mądrego bawienia się słowami
Część 4. ŁAŃCUCH, czyli o rzeczach, które się łączą
Cześć 5. KONTRAST, czyli o sile czarno-białego obrazu
Cześć 6. METAFORA , czyli o obrazie z innej bajki
Cześć 7. CYTAT, czyli o twórczej sile kopiowania
Cześć 8. PYTANIE RETORYCZNE o sensowności pytania samego siebie w obecności innych ludzi, oraz o pytaniach nie tylko retorycznych
Cześć 9. HIPERBOLA, czyli o dyskretnym uroku grubej przesady
Cześć 10. APEL, czyli teraz bezpośrednio do serc i dusz słuchaczy
Część 11. POWTÓRZENIE, czyli o sile natrętnie powracającej myśli
Zadanie i zaproszenie
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wstęp co wyróżnia dobrych mówców i skutecznych rozmówców
Cześć 1. NARRACJA, o uwodzicielskiej sile fabuły
Cześć 2. DIATRYBA, czyli o tym, że warto mówić do kogoś, kogo nie ma
Cześć 3. GRA SŁÓW, czyli o pożytkach z mądrego bawienia się słowami
Część 4. ŁAŃCUCH, czyli o rzeczach, które się łączą
Cześć 5. KONTRAST, czyli o sile czarno-białego obrazu
Cześć 6. METAFORA , czyli o obrazie z innej bajki
Cześć 7. CYTAT, czyli o twórczej sile kopiowania
Cześć 8. PYTANIE RETORYCZNE o sensowności pytania samego siebie w obecności innych ludzi, oraz o pytaniach nie tylko retorycznych
Cześć 9. HIPERBOLA, czyli o dyskretnym uroku grubej przesady
Cześć 10. APEL, czyli teraz bezpośrednio do serc i dusz słuchaczy
Część 11. POWTÓRZENIE, czyli o sile natrętnie powracającej myśli
Zadanie i zaproszenie